Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از شوراهای شهر و روستا امیدواریم همه مردم عزیز، متدین، ولایت مدار و ولایت پذیر همدان که هشت هزار شهید بزرگوار را تقدیم به نظام اسلامی کرده‌اند، یک بار دیگر با حضور در صحنه انتخابات تقابل خود را با جریان کفر و نفاق نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مشکلاتی که امروز موجود است حق این مردم با این مقدار گرفتاری‌ها و مشقت نیست، ادامه داد: راه حل برون رفت از این مشکلات قهر کردن با انتخابات و رأی ندادن نیست بلکه می‌توان با رأی دادن بسیاری از مشکلات کشور را حل کنیم.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه انتخاب یک دولت جوان و دولتی که مبارزه با فساد داشته باشد ضروری است، افزود: انتخاب یک دولتی که انقلابی، مردمی، در کنار مردم، با دغدغه مردم، اقتصاد محور، با برنامه و مهمتر از همه دارای تیم قوی باشد قطعاً می‌تواند بسیاری از مشکلات ما را حل کند.

شعبانی با تاکید بر اینکه بنده بارها گفته‌ام با قهر کردن مسئله‌ای حل نخواهند شد نه در این مورد بلکه در تمام موارد زندگی همین گونه است، اظهار کرد: با کنار کشیدن، قهر کردن و با رأی ندادن مشکلی حل نمی‌شود، بلکه با همکاری و همیاری هرکس را که تشخیص می‌دهیم اصلح است و توانایی این را دارد که مشکلات از بین ببرد را باید انتخاب کرد، طبیعتاً دولت آینده نیازمند همکاری مردم است.

وی گفت: امنیت کشور، ثبات سیاسی، قدرت دیپلماسی دولت در عرصه بین المللی همه این کارها با پشتوانه مردم اتفاق می‌افتد و امیدواریم خداوند متعال توفیق عنایت کند که حق شهدا، حق انقلاب و اسلام را انجام دهیم و بتوانیم به آنچه که وظیفه ما است عمل کنیم.

شعبانی افزود: تمام مراجع بزرگ اسلام، بزرگان، اساتید دانشگاه و فرهیختگان کشور از مردم عزیز دعوت کردند که در انتخابات شرکت نمایند که امیدوارم بهترین‌ها برای این مرد عزیز رقم بخورد.

کد خبر 5237359

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان حبیب الله شعبانی موثقی انتخابات 1400 انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان عکس استانها آمار کرونا اردبیل انتخابات ریاست جمهوری چالش شفافیت شیراز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد

به گزارش صدای ایران،باشگاه خبرنگاران نوشت: سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت