Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@21:23:46 GMT

سجاد مردانی قهرمان آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۴۸۷۲

سجاد مردانی قهرمان آسیا شد

نماینده وزن ۸۷+ کیلوگرم تکواندوی ایران به مدال طلای آسیا رسید تا تنها طلایی ایران در روز دوم این رقابت‌ها باشد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های روز دوم تکواندوی قهرمانی آسیا که در بیروت پایتخت لبنان در حال برگزاری است، سجاد مردانی نماینده وزن ۸۷+ کیلوگرم ایران پس از یک دور استراحت به مصاف نماینده قزاقستان رفت و ۱۷ بر ۵ پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس برابر نماینده لبنان ۱۱ بر ۴ به برتری رسید و راهی فینال شد.

کاپیتان تیم ملی تکواندو در مرحله فینال نیز مقابل یون مین بای از کره جنوبی پس از تساوی ۵ بر ۵ در راند طلایی با نتیجه ۷ بر ۵ به برتری رسید و بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاد.

پیش از این در جریان رقابت های روز دوم، امیرمحمد بخشی نایب قهرمان آسیا شد و آرمین هادی‌پور، پریسا جوادی، زهرا پوراسماعیل و مهدی جلالی به مدال برنز رسیدند اما رنگرز زاده از کسب مدال بازماند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین سجاد مردانی تکواندو قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا

کدام یک از تیم های ورزشی ایران در قاره آسیا برتری جدی تر دارند؟ به نظر می رسد پاسخ به این سوال چندان سخت نیست.

به گزارش طرفداری، با وجود این که ایران ورزشکاران و تیمهای قدرتمندی مثل کشتی فرنگی، والیبال، فوتبال، تکواندو، ووشو و کاراته را در آسیا دارد اما در هیچ رشته ای به اندازه 2 رشته فوتسال و کشتی آزاد موفق نبوده ایم.

تعداد قهرمانی های ما در این عرصه نشان دهنده قدرت تیمهای مورد اشاره ماست. ما در کشتی آزاد از 37 حضور در مسابقات، 30 بار عنوان قهرمانی به دست آورده و تنها در هفت دوره مسابقات قهرمان نشده ایم. اما در فوتسال 17 بار در مسابقات جام ملتهای آسیا حاضر بوده ایم و در این عرصه 13 بار عنوان قهرمانی را به دست آورده ایم.

به عبارتی ما در فوتسال 76 درصد از قهرمانی های قاره کهن را در تاریخ رقابت ها به دست آورده ایم اما این رقم برای کشتی آزاد 81 درصد است. به عبارتی 30 قهرمانی در 37 دوره کشتی قهرمانی آسیا ارزش بالاتری از 13 قهرمانی در 17 دوره فوتسال جام ملتهای آسیا دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا