Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،رابعه مدنی بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت هاى خود در عرصه بازیگری گفت: قرارداد سریال «از سرنوشت ۴» را بسته‌ام و منتظر هستم تصویربرداری سکانس‌های مربوط به بازی من آغاز شود.

وی پیرامون خطرات کرونا در پشت صحنه آثار تصویرى ابراز کرد: یکی دو پیشنهاد دیگر هم داشتم که به دلیل اپیدمی کرونا رد کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا تعارف ندارد و باید تا جایی که می‌شود فعالیت‌های خود را محدود کرد. برای من با وجود سن بالا و دیابت این شرایط سخت‌تر هم هست و باید بیشتر مراقبت کنم تا خدایی نکرده برای اطرافیان دردسری ایجاد نکنم. خدایی نکرده یک نفر در گروه مبتلا شده باشد همه را درگیر می‌کند و خیلی وقت‌ها هم شاهد بودیم که برخی با وجود رعایت تمامی نکات بهداشتی به کرونا مبتلا شدند.

بازیگر سریال «خانه اجاره‌ای» با تاکید بر این موضوع که باید در شرایط سخت هم روحیه خود را حفظ کرد افزود: روحیه خیلی بالایی در کار دارم و از جوانان هم بیشتر فعالیت می‌کنم. این روحیه من است و از سر کار بودن بسیار لذت می‌برم. من برای دستمزد بازی نمی‌کنم و دوست دارم با اشخاص و دوستان در تماس باشم. بزرگ‌ترین مسائل را انسان از اجتماع می‌آموزد و این حضور داشتن‌ها برای من هم بسیار مفید و آموزنده است.

بازیگر سریال «تعبیر وارونه یک رویا» بیان کرد: در کنار دیدن سریال‌ها و برنامه تفریحی در این روز‌ها می‌توان برنامه‌های آموزنده را هم از تلویزیون تماشا کرد. تقریبا یک سال و نیم است که خانه‌نشین شدم و به علت کرونا فعالیتی در زمینه بازیگری نداشتم. این مدت فرصتی بود تا برنامه‌هایی که دوست دارم را ببینم. من از بینندگان پیگیر برنامه‌ها و سریال‌های صدا و سیما هستم و هر روز دنبال می‌کنم. یکی از برنامه‌های خیلی خوبی که در ایام کرونا نگاه کردم با اجرای منصور ضابطیان بود که بسیار آموزنده، مفید و سرگرم کننده بود.

این بازیگر پیشکسوت پیرامون تاثیرات کرونا بر فعالیت‌های اجتماعی بیان کرد: متاسفانه کرونا تمام مسائل زندگی و اجتماعی را بهم ریخته و شرایط کار کردن هم به تبع آن سخت و طاقت فرسا شده است. یقینا این شرایط پایدار نیست و آرام آرام با واکسیناسیون سراسری که شروع شده آرامش بر می‌گردد.

مدنی با اشاره به تزریق دوز اول واکسن کرونا ابراز کرد: هفتم اردیبهشت ماه دوز اول واکسن کرونا را زدم و هفتم مرداد ماه هم دوز دوم آن را می‌زنم. خدا را شکر بعد از زدن واکس تب خفیفی داشتم که برطرف شد. تا یک هفته ضعف هم داشتم و نمی‌توانستم زیاد سر پا بایستم. خانه بهداشت سلامت در نزدیکی محل زندگی‌ام هست و با مراجعه به آنجا متوجه شدم این عوارض به هر حال طبیعی است و در دوز دوم هم وجود دارد و به مرور برطرف خواهد شد.

رابعه مدنی خاطرنشان کرد: دعا می‌کنم فضل الهی شامل حال همه مردم شود و خداوند همه را از بلایا دور نگه دارد. امیدورام با ریشه‌کن شدن ویروس کرونا وضعیت همه ما بهبود پیدا کند و در این راه باید امید و ایمان خود را حفظ کنیم.

منبع:میزان
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینما بازیگر تلویزیون برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!