Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:43:08 GMT

مشکلات امروز کشور محصول تفکر غیر انقلابی دولت هاست

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۴۹۹۳

مشکلات امروز کشور محصول تفکر غیر انقلابی دولت هاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده ساعتی پیش در مراسم گرامیداشت دهه کرامت در جمع بانوان روستای اسفندآباد شهرستان ابرکوه، اظهار کرد: حضرت علی(ع) در روایتی ضمن بیان اوصاف انسان های با کرامت، می فرمایند: «انسان های با کرامت دروغ نمی گویند و‌خیانت نمی کنند».

امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد: با در نظر گرفتن این سخن امیر المومنین(ع) مردم باید در انتخابات ۲۸ خرداد کسی را به عنوان نماینده خود در شوراها و همچنین در رأس امورات کشور (به عنوان رئیس جمهور) انتخاب کنند که به مردم دروغ نگوید و به کشور خیانت نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام علیزاده افزود: دلخوری مردم از این است که پیش از این افرادی به آنان وعده حل مشکلات اقتصادی، معیشتی، بیکاری، ازدواج جوانان و ... را داده؛ اما به وعده خود عمل نکردند. امروز نیز عده دیگری همان وعده ها را می دهند و این مردم هستند که باید هوشیار باشند و به کسی رأی دهند که حرف و عملش یکی باشد و بتواند وعده های خود را محقق کند.

علیزاده خاطرنشان کرد: مردم ما با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فردی که دلسوز مردم و پیرو ولایت باشد سرنوشت خوبی برای کشورشان رقم خواهند زد. همچنین مردم تنها تکلیف به حضور در انتخابات به صورت فردی ندارند؛ بلکه باید دیگران را هم دعوت به حضور در انتخابات کنند.

وی ادامه داد: دشمنان این نظام با تمام قوا و نیرو به میدان آمده و تمام شبکه های خود را فعال کرده اند تا انتخاب حداکثری صورت نگیرد و حضور مردم را به حداقل برسانند. لذا مردم یک بار دیگر با حضور بی سابقه خود دشمن را نا امید می کنند.

امام جمعه بخش بهمن با تأکید بر اینکه مشکلات امروز کشور محصول تفکر غیر انقلابی دولت ها است، اذعان کرد: باید تلاش کنیم تفکری انقلابی همچون تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور حاکم شود تا مشکلات ریشه کن شود.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: ابرکوه بخش بهمن مهردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «حیدر آسیابی» در جلسه ای که امروز با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور در گرگان برگزار شد اظهار کرد: دادستان های استان با انگیزه و حضور میدانی که در حوزه های قضایی دارند پای کار توسعه و برقراری امنیت در استان هستند.
 
به گفته وی؛ با اتخاذ رویه واحد در دادسراهای سراسر استان کیفیت خدمات قضایی به مردم نیز افزایش یافته است.
 
رئیس کل دادگستری استان گلستان پیشگیری از دست اندازی به عرصه های ملی و منابع طبیعی را از اقدامات شاخص استان در ۳ سال گذشته دانست و گفت: نمونه بارز آن، توقف ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه زیارت گرگان است به طوری که امروز مغازه های مصالح فروشی در این منطقه به کارهای مرتبط با حوزه گردشگری و صنایع دستی مشغول شده اند.
 
وی ادامه داد: یکی از قوی ترین قضات استان از حیث مدیریتی و علمی را به عنوان دادستان مرکز استان انتخاب کردیم که در نتیجه اقدامات وی امروز شاهد رویه واحد در رسیدگی به پرونده ها در بخش دادستانی هستیم  که همین موضوع سرعت پاسخگویی به مردم ، رسیدگی به پرونده ها را بیشتر و کیفیت ارائه خدمات به مراجعان را بهتر کرده است.
 
به گفته وی؛ در اغتشاشات 1401، دادستان ها و قضات دادسراهای ما در کنار ضابطین در میدان حضور داشتند و کنترل و نظارت می کردند.
 
آسیابی با اشاره به اهتمام ویژه دادستان های استان در حوزه حقوق عامه، اظهار کرد: شاخص ترین اقدام در این حوزه توقف ورود خودرو به جنگل «النگدره» با مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال با کسب نظر کارشناسان حوزه محیط زیست بود.
 
وی افزود: رونق تولید در  110 واحد تولیدی تعطیل یا در استانه تعطیلی استان طی سال گذشته کار بزرگی بود که در نتیجه ارتباط مستمر و میزان شناخت دستگاه قضایی از مشکلات  تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اتفاق افتاد.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • وعده بزرگ وزیر اقتصاد به پرسپولیس و استقلال
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست