Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه، عصر امروز در شهر استانبول محل برگزاری این مسابقات برگزار شد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی جام وهبی امره ترکیه روزهای 28 تا 30 خردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بر اساس برنامه اعلامی رقابت های اوزان 55، 63، 72، 82 و 97 کیلوگرم روزهای جمعه و شنبه و مسابقات اوزان 60، 67، 77، 87 و 130 کیلوگرم روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می شود.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که 6 کشتی گیر حضور دارند، رقابت ها به صورت دوره ای و در دو گروه 3 نفره برگزار می شود که سجاد عباس پور با کشتی گیرانی از روسیه و ترکیه روبرو می شود و پویا دادمرز نیز به مصاف نمایندگانی از کشورهای بلغارستان و ترکیه می رود.
در وزن 60 کیلوگرم 12 کشتی گیر حضور دارند، مهرداد مردانی در دور نخست به مصاف سرگئی امیلین از روسیه می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور بعد با برنده کشتی میان امید آرامی و حریف ترکیه ای مبارزه خواهد کرد.    در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با سلیمان اف از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان حریفان ترکیه ای می رود. در پایین جدول نیز محمد نوربخش در دور نخست به مصاف آسخات از قزاقستان می رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران ترکیه ای مبارزه خواهد کرد. 12 نفر در این وزن حضور دارند.   در وزن 67 کیلوگرم که 12 شرکت کننده دارد، حسین اسدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف حریفی از کشور بلغارستان می رود. وی در صورت پیروزی در این دیدار در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف کشتی گیرانی از کشور ترکیه خواهد رفت. محمد الیاسی که در پایین جدول قرار دارد در دور نخست با کشتی گیری از کشور ترکیه مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده سورکوف از روسیه و کشتی گیر قرقیزستانی می رود.   در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست به مصاف حریفی از کشور ترکیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده مبارزه میان امین کاویانی نژاد و حریف بلغارستانی کشتی خواهد گرفت. در این وزن 12 نفر شرکت کرده اند.   در وزن 77 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند، پرهام قنبری در دور نخست با حریفی از کشور ترکیه پیکار خواهد کرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف  برنده کشتی میان الکساندر چهرکین از روسیه و دیگر حریف ترکیه ای خواهد رفت.   در وزن 82 کیلوگرم که 11 کشتی گیر شرکت کرده اند، در پایین جدول محمد ناقوسی در دور اول به مصاف کشتی گیری از روسیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با کشتی گیر ترکیه ای مبارزه می کند. رسول گرمسیری نیز در دور نخست به مصاف کشتی گیری از ترکیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده مبارزه میان امره کوش و دیگر حریف ترک روبرو می شود.   در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده در دور نخست به مصاف لورینچ از مجارستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان مارگاریان و کودزوکوف از روسیه مبارزه خواهد کرد. رامین طاهری نیز که در پایین جدول حضور دارد در دور اول با حریفی از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان کشتی گیران قرقیزستان و ترکیه می رود در این وزن 14 نفر حضور دارند. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی حریف در دور بعد با برنده دور نخست به مصاف برنده کشتی میان پایین جدول کشور ترکیه ترکیه می رود حضور دارند ترکیه ای کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در حالی برگزار می‌شود که اکثر مدعیان اصلی حضور ندارند، اما در برخی اوزان گره ملی‌پوش جهانی و امیدهای جهان گشوده خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در روزهای 6 و 7 اردیبهشت (امروز و فردا) در اهواز برگزار خواهد شد، جایی که به نظر باتوجه به غیبت ستاره‌های معاف شده، محلی برای نمایش خوب جوانان و ورود آنها به چرخه انتخابی بزرگسالان برای مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی و زیر 23 سال جهان خواهد بود.

پویا دادمرز در 55 کیلو، مهدی محسن‌نژاد و امیررضا ده‌بزرگی در 60 کیلو، ایمان محمدی و میثم دلخانی در 63 کیلو، محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی در 67 کیلو، محمدرضا رستمی در 72 کیلو، امین کاویانی‌نژاد و امیر عبدی در 77 کیلو، احسان گرمسیری و محمدعلی گرایی که به او در چرخه 82 کیلوگرم شانس داده شده در این وزن، علیرضا مُهمدی و ناصر علیزاده در 87 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده و فردین هدایتی در 130 کیلوگرم از جمله کشتی‌گیرانی هستند که از شرکت در جام تختی معافند.

در مقابل نفراتی چون محمدهادی شعبانی و محمد حسینوند در 55 کیلو، علیرضا نجاتی، محمدمهدی غلامپور، پویا ناصرپور و امید آرامی در 60 کیلو، عرفان جرکنی  و عارف محمدی در 63 کیلو، محمدجواد رضایی و احمدرضا محسن‌نژاد در 67 کیلو، دانیال سهرابی و سجاد ایمن‌طلب در 72 کیلو، علی اسکو در 77 کیلو، محمد ناقوسی و جمال اسماعیلی در 82 کیلو، رامین طاهری و بهروز هدایت در 87 کیلو، مهدی فلاح، علی عابدی درزی و وحید دادخواه در 97 کیلو و علی‌اکبر یوسفی در 130 کیلوگرم از جمله مدعیانی هستند که سهمیه حضور در جام تختی را دریافت کرده‌اند و باید دید همه آنها وارد رقابت با سایر کشتی‌گیران اوزان خود خواهند شد یا نه.

جام تختی هرچند بدون حضور مدعیان اصلی اوزان دهگانه برگزار می‌شود اما در برخی اوزان می‌تواند گره انتخاب ملی‌پوش اوزان غیرالمپیکی و همچنین نفرات اعزامی به مسابقات امیدهای جهان را باز کند، بنابراین میدان کم اهمیتی در چرخه سال 2024 نخواهد بود. به نظر این رقابت‌ها میدان خوبی برای جوانان است که بتوانند خودشان را به تقویم فنی سال 2024 کادرفنی تیم ملی بزرگسالان دیکته کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان