Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرواسی در دومین بازی مرحله گروهی یورو 2020 مقابل جمهوری چک قرار می گیرد.

کرواسی و جمهوری چک فردا شب در چارچوب بازی های هفته دوم مرحله گروهی یورو 2020 به مصاف هم می روند. این دو تیم همراه انگلیس و اسکاتلند در گروه D یورو 2020 قرار دارند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به این دیدار:

اطلاعات بازی کرواسی و جمهوری چک تاریخ برگزاری: جمعه، 28 خرداد 1400 (18 ژوئن 2021) ساعت برگزاری: 20:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم همپدن پارک، گلاسکوی اسکاتلند داور: کارلوس دل سرو گرانده (اسپانیا) | داور چهارم: ساندرو شارر (سوئیس) | داور VAR: خوان مارتینز مونوئرا (اسپانیا) بررسی وضعیت تیم های کرواسی و جمهوری چک کرواسی شروع چندان خوبی در یورو 2020 نداشت و علی رغم تلاش های خود، در بازی اول مقابل انگلیس با نتیجه 1-0 شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کرواسی در 20 روز اخیر سه بازی، دو بازی دوستانه و یک بازی در یورو، انجام داده و هیچ یک از بازی های خود را نبرده است. کرواسی اگر می خواهد شانس صعود به مرحله بعد را داشته باشد، باید جمهوری چک را شکست دهد که البته کار آسانی به نظر نمی رسد. در بازی مقابل انگلیس فقط لوکا مودریچ و شیمه ورسالیکو نمایش خوب و امیدوار کننده ای داشتند. جمهوری چک برخلاف کرواسی شروع بسیار خوبی در یورو 2020 داشت و با درخشش پاتریک شیک توانست اسکاتلند را با نتیجه 2-0 شکست دهد. آن ها در دو بازی دوستانه خود پیش از شروع یورو، یک باخت و یک برد داشتند و در این روزها نسبت به کرواسی، وضعیت به مراتب بهتری دارند. جمهوری چک در مقابل اسکاتلند عملکرد تیمی و دفاعی منظم و خوبی داشت و انتظار می رود مقابل کرواسی نیز نمایش خوب دیگری با درخشش مجدد توماس واتسلیک در دروازه و پاتریک شیک در نوک خط حمله داشته باشد. ترکیب احتمالی کرواسی و جمهوری چک (یوفا)

کرواسی (1-3-2-4): دومینیک لیواکوویچ | شیمه ورسالیکو، دژان لوورن، دوماگوی ویدا، یوشکو گواردیول | لوکا مودریچ، متئو کواچیچ | آنته ربیچ، نیکولا ولاشیچ، ایوان پریشیچ | برونو پتکوویچ

جمهوری چک (1-3-2-4): توماس واتسلیک | ولادیمیر سوفال، اوندری چلوتسکا، توماس کالاس، یان بوریل | الکس کرال، توماس سوچک | لوکاس ماسوپوست، ولادیمیر داریدا، یاکوب یانکتو | پاتریک شیک

غایبان کرواسی و جمهوری چک

کرواسی: برنا باریشیچ (مصدوم)

جمهوری چک: -

جدول گروه D رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 1 جمهوری چک 1 0 0 2 0 2 3 2 انگلیس 1 0 0 1 0 1 3 2 کرواسی 0 0 1 0 1 1- 0 4 اسکاتلند 0 0 1 0 2 2- 0 بهترین های کرواسی و جمهوری چک از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز کرواسی لوکا مودریچ (6.85) - - جمهوری چک پاتریک شیک (8.89) پاتریک شیک (2) ولادیمیر سوفال، توماس سوچک (1) رویارویی های پیشین کرواسی و جمهوری چک این دو تیم تا به حال فقط یک بار در بازی های رسمی مقابل هم قرار گرفته اند که آن هم با نتیجه مساوی 2-2 به پایان رسیده استنکات آماری بازی کرواسی و جمهوری چک کرواسی در سه دیدار اخیر خود بردی نداشته و موفق به کلین شیت نیز نشده است. پیش بینی هواسکورد

کرواسی 0-1 جمهوری چک

 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس دردسر 9 میلیارد تومانی استقلال در شرایط بحرانی باشگاه / اختصاصی طرفداری مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس عراقی ها مقابل ایران تبانی کردند | گزارش سایت عراقی ضرر 4 میلیارد دلاری کریستیانو رونالدو به شرکت کوکاکولا جانی ریورا، اسطوره میلان: نمی خواهم با واکسن زدن بمیرم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم

سرمربی زنبورها در مصاحبه‌اش تمایلی به تمجید از بازیکنانش نشان داد. او انتظار دارد تیمش در پاریس عملکرد امروز را تکرار کند. 

طرفداری | ماجراجویی اروپایی دورتموند ادامه دارد. 

دورتموند با پیروزی 1-0 در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، ضمن به ارمغان آوردن سهمیه پنجم لیگ قهرمانان اروپا برای بوندسلیگا، حضورش در فصل آینده این رقابت‌ها را نیز نهایی کرد. زنبورها در دیداری که عملکرد بسیار خوبی داشتند، با تک گل نیکلاس فولکروگ به برتری رسیدند تا دست پر به استقبال بازی هفته آینده بروند. ادین ترزیچ در اولین واکنش به بازی گفت:

پیروزی بسیار خوبی مقابل تیمی بود که در مرحله گروهی هم سعی داشتیم شکستش دهیم. عملکرد بسیار خوبی از لحاظ تیمی بود. باید به این نحو بازی کنیم و راهی ومبلی شویم. هنوز شایسته تعریف و تمجیدها نیستیم، نیمی از راه باقی مانده و کارهایی برای انجام وجود دارد. پیروزی امروز یک مزیت کوچک است که ما برای خود به دست آورده‌ایم. می‌دانیم که بازی هفته آینده بسیار نزدیک خواهد بود. اما اگر تصمیم بگیریم که نمایش امروزمان را داشته باشیم، فرصت خوبی در آنجا خواهیم داشت. اگر در پاریس به پیروزی برسیم و صعود کنیم، آن موقع زمان جشن خواهد بود. امیدوارم آن بازی نه فقط یک بازیکن، بلکه از چند نفر تمجید کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند