Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@13:53:53 GMT

شوچنکو: مقدونیه‌ شمالی ما را ترساند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۵۴۶۱

شوچنکو: مقدونیه‌ شمالی ما را ترساند

به رغم پیروزی 2-1 اوکراین برابر مقدونیه شمالی، آندره شوچنکو، سرمربی اوکراین، می گوید که حریف از آنها زهرچشم گرفته بود.

به گزارش "ورزش سه"، گل های نیمه اول آندری یارمولنکو و رومن یارمچوک اوکراین را برابر مقدونیه شمالی به پیروزی رساند. روسلن مالینوفسکی نیز یک پنالتی را برای اوکراین از دست داد تا با توجه به گل دقیقه 57 مقدونیه شمالی، شاگردان شوچنکو تا سوت پایان بازی خیالشان از برد راحت نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما مقدونیه در نیمه دوم در صدد جبران برآمده و در دقیقه 56 صاحب یک ضربه پنالتی هم شد. ضربه الیوسکی ابتدا توسط بوسچان مهار شد و در ریباند خود الیوسکی موفق شد گل اول را وارد دروازه اوکراین بکند.

دقایقی بعد مالینوفسکی در موقعیتی تک به تک و در سمت راست محوطه جریمه فرصت دات گل سوم اوکراین را نیز به ثمر برساند، اما ضربه او از کنار دروازه مقدونیه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 83 داور بعد از بازبینی صحنه یک پنالتی به سود اوکراین اعلام کرد. مالینوفسکی پشت توپ قرار گرفت، اما دیمیتروفسکی به زیبایی ضربه او را مهار کرد تا شانس های مقدونیه برای رسیدن به یک امتیاز حفظ بشود.

 

 

 

شوچنکو پس از پایان این مسابقه گفت: "این قسمت از مسابقات قهرمانی اروپا فضای بسیار متفاوتی دارد، در هر ثانیه تعادل تیم می تواند تغییر کند. تیم نیمه اول خیلی خوبی بازی کرد اما بعد اشتباه ما باعث پنالتی شد.

بعد ما دچار کمی اضطراب و استرس شدیم. ما شانس های بیشتری داشتیم و باید گل سوم را هم می زدیم اما همچنین باید حریف‌مان را نیز تحسین کنیم. مقدونیه شمالی شخصیت و کاراکتر داشت و توانست که ما را بترساند و از ما زهرچشم بگیرد."

آندری شوچنکو اوکراین تیم ملی اکراین یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آندری شوچنکو اوکراین تیم ملی اکراین یورو 2020 مقدونیه شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل متئو رتگی به میلان از روی نقطه پنالتی (میلان 0-1 جنوا)

متئو رتگی گل اول جنوا را به ثمر رساند.

دانلود (3.1MB)

دیگر خبرها

  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • دینگونک؛ هیولایی مرموز که استعمارگران را می‌ترساند! (+عکس)
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • گل متئو رتگی به میلان از روی نقطه پنالتی (میلان 0-1 جنوا)