Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس دانشگاه معین استان اصفهان در پیامی استادان، دانشجویان، کارکنان و همه آحاد مردم ایران و شهروندان استان را به مشارکت و حضوری فعال در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و تیرهای عشایری دعوت کرد.

در متن پیام دکتر هوشنگ طالبی، رییس دانشگاه معین استان و رییس دانشگاه اصفهان آمده است: تاریخ چهل و سه ساله انقلاب شکوهمند اسلامی گواهی بر نقش بی بدیل مردم و از جمله دانشگاهیان و فرهیختگان در فائق آمدن بر مشکلات و باز کردن افق های جدید و تعالی بخشیدن به علم و دانش، پیشرفت‌ های فناوری و توسعه نوآوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی در ادامه پیام خود گفت: این موفقیت های افتخارآمیز موجب ایجاد اتحاد، اعتماد و امید در آحاد مردم شریف ایران شده است. مردمی که همواره در تمامی فراز و نشیب های حاصل از تجاوز دشمنان به این مرز و بوم، توطئه چینی ها، تحریم و فشارهای بیگانگان در صحنه بوده و علی رغم تمام مشکلات و فشارها با همدلی در کنار هم از این امتحانات سرافراز و پیروز بیرون آمده و شجاعانه پشتیبان و حافظ آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی بوده اند.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه اصفهان با بیان اینکه بی شک اصلی ترین و کلیدی ترین رمز پیروزی در مقابل تحدید ها و تحریم های ناجوانمردانه، ایستادگی مردم، امید داشتن به آینده ای روشن و اعتماد و یکپارچگی بوده است، یکی از مهمترین شاخصه های نظام مردم سالار را حضور مردم در صحنه و انتخابات دانست و افزود: مردم شریف و با غیرت ایران با شناخت همواره با حضور خود در این صحنه پشتیبان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده اند.

وی ادامه داد: دانشگاهیان استان اصفهان نیز همچون همیشه در کنار مردم با حضور گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد شرکت کرده و از آحاد ملت ایران به خصوص مردم فهیم و لایق استان اصفهان دعوت به عمل می آورند با حضور خود بار دیگر امنیت پایدار، پیشرفت و توسعه و اقتدار کشور را تضمین میکنند. ان‌شاءالله در روز جمعه ۲۸ خرداد با حضور پای صندوق‌های رای بار دیگر وفاداری و حمایت همه جانبه خود را از جمهوری اسلامی، انقلاب و ایران عزیز و همیشه سربلند اعلام خواهیم داشت، چرا که حضور مردم در پای صندوق های رأی مایه اقتدار و عزت ایران عزیز است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه اصفهان انتخابات ۱۴۰۰ مشاركت حداكثري استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

آفتاب‌‌نیوز :

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، حدود ۳ هزار نفر از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخشی از محور‌های مهم بیانات رهبری به شرح ذیل است:

-رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

- تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

- هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند.

- معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

- یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند. نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

- تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد.

- ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.

خبر‌های تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد