Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@09:01:50 GMT

هادی پور با رباط صلیبی پاره به برنز آسیا رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۵۵۱۱

هادی پور با رباط صلیبی پاره به برنز آسیا رسید

در جریان رقابت های روز دوم تکواندوی قهرمانی آسیا نمایندگان ایران صاحب یک نقره و ۴ برنز شدند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، در جریان رقابت های روز دوم بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بیروت پایتخت لبنان، آرمین هادی پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران و یکی از دو چهره المپیکی تکواندوی ایران در مبارزه نخست نماینده سوریه را با نتیجه ۲۶ بر ۴ شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به مصاف هوگوپوش عراق رفت و ۲۸ بر ۳ به برتری رسید اما در مرحله نیمه نهایی مقابل هوان یونگ‌ از کره جنوبی ۱۴ بر ۶ شکست خورد و به مدال برنز این رقابت ها بسنده کرد. در روز نخست نیز میرهاشم حسینی دیگر چهره المپیکی ایران از دور رقابت ها کنار رفت.

 

آرمین هادی پور در شرایطی به مدال برنز آسیا رسید که اواخر سال گذشته در حین تمرینات دچار پارگی رباط صلیبی شد اما به علت زمان اندک تا المپیک و از دست دادن این رقابت ها نتوانست جراحی کند تا با همین شرایط خود را برای حضور در المپیک آماده کند.



امیرمحمد بخشی نماینده ایران در وزن ۷۴- کیلوگرم نیز پس از استراحت در دور نخست، مقابل حریف خود از افغانستان ۲۴ بر ۲۱ به برتری رسید. وی سپس فاهد صبیحی از اردن را ۱۳ بر ۷ شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. بخشی در نیمه نهایی نیز توساماتو از ازبکستان را ۱۱ بر ۷ برد و راهی فینال شد اما در دیدار نهایی مقابل سئوک بای کیم از کره جنوبی ۲۲ بر ۱۹ شکست خورد و به مدال نقره آسیا رسید.


مهدی جلالی دیگر نماینده ایران در این وزن که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا به میزبانی کیش موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شده بود، نیز به مدال برنز آسیا رسید.



اما در بخش بانوان پریسا جوادی در وزن ۶۲- کیلوگرم، ابتدا ۲۴ بر ۴ حریفی از کشور میزبان را برد اما در دومین مبارزه مقابل سادیکوا از ازبکستان ۱۷ بر ۶ باخت و به مدال برنز رسید.


زهرا پوراسماعیل در وزن ۷۳+ کیلوگرم نیز پس از یک‌دور استراحت در اولین دیدار برابر "دو هین یو" از کره جنوبی قرار گرفت که نتیجه را ۲۵ بر ۱۲ واگذار کرد و به مدال برنز رسید.


هدایت تیم های ملی مردان و زنان تکواندوی ایران به ترتیب برعهده فریبرز عسکری و مهرو کمرانی است.



مسابقات قهرمانی آسیا ۴G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

آرمین هادی پور تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرمین هادی پور تکواندو مدال برنز آسیا رسید هادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند

بوکسور سنگین وزن تیم ملی جوانان ایران با ناک‌اوت حریف قدرتمند هندی در همان راند نخست، فینالیست مسابقات قهرمانی آسیا شد.

به نقل ازفدراسیون بوکس؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) در قزاقستان آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

امروز جمعه، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف رده‌سنی جوانان برگزار شد.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل از هند رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف به توفیقی دست یابد و نتیجه را واگذار کرد تا با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی مقابل اسرویلوف از ازبکستان و در نهایت نماینده ازبک پیروز شد تا ملک‌خطابی به مدال برنز برسد.

فردا شنبه، مبارزات نیمه‌نهایی رده سنی امید برگزار می‌شود و در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری با تمیرلان موکاتیف از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف از ازبکستان رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا