Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا در شعبه‌های اخذ رأی اظهار کرد: ۳۵۰ نفر از کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان ناظران بهداشتی از ابتدا تا انتهای رأی‌گیری در شعبه‌های اخذ رأی شهر کرمانشاه حاضر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور نیروهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در شعبه‌های اخذ رأی برای نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی افزود: ضدعفونی سطوح و دست و دادن ماسک به افرادی که همراه ندارند، به صورت رایگان به میزان مناسب در تمامی حوزه‌ها و شعبه‌های اخذ رأی صورت می‌گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انتخاباتی پرشور در پیش است، تصریح کرد: پیش‌بینی‌ها برای اجرای فاصله‌گذاری فیزیکی انجام شده که با حضور همکاران علوم پزشکی و تیم‌های هلال‌احمر جایی برای نگرانی وجود ندارد.

شکیبا افزود: در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در روز انتخابات ناظرین بهداشتی به نماینده فرماندار مسئول هر صندوق تذکر داده و با هماهنگی یکدیگر مشکلات را حل می‌کنند.

وی با بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم اهمیت بالایی دارد، گفت: استفاده از ماسک، همراه داشتن خودکار شخصی و مراجعه در ساعات خلوت به شعبه‌های اخذ رأی از جمله موارد لازم و ضروری است.

کد خبر 5237398

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انتخابات انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه گرگان بوشهر عکس استانها آمار کرونا اردبیل انتخابات ریاست جمهوری چالش شفافیت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شیراز رعایت دستورالعمل های بهداشتی شعبه های اخذ رأی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، جلسه هماهنگی برنامه عملیاتی ساماندهی رشته مقاطع و رشته محل های آموزشی در معاونت آموزشی وزارت بهداشت برگزار شد.

دکتر سید مهدی رضایت، رییس کمیسیون رهیافت همگرایی در علوم پزشکی و مسؤول برنامه ساماندهی برنامه های آموزشی با اشاره به تدوین «سند ساماندهی برنامه های آموزشی در معاونت آموزشی وزارت بهداشت» گفت: این جلسه با هدف بررسی نحوه ورود و اجرایی شدن این سند با حضور نمایندگان دبیرخانه ها، مرکز سنجش، مرکز نصر و دبیرخانه های شورای عالی برنامه ریزی و شورای گسترش و امور هیات علمی تشکیل شد.

وی بر ضرورت هماهنگی و اطلاع رسانی مناسب در خصوص نحوه اجرا تاکید کرد و افزود: در این جلسه مواردی نظیر ضرورت وجود یک زیر ساخت هوشمند برای رصد رشته مقاطع و رشته محل ها، داشتن برنامه اجرایی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و همچنین توجه به اطلاع رسانی مناسب به متقاضیان رشته های مختلف تبادل نظر شد.

رییس کمیسیون رهیافت همگرایی در علوم پزشکی، سپس به گزارش دکتر آشتیانی، مدیر امور هیات علمی وزارت بهداشت از وضعیت دانش آموختگان و انجام تعهد و ظرفیت های جذب دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: در این نشست مواردی نظیر بازنگری کوریکولوم ها و احراز شرایط شغلی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

رضایت ضمن جمع بندی جلسه به نحوه همکاری بخش های مختلف برای تدوین برنامه عملیاتی اشاره کرد.

کد خبر 6087367

دیگر خبرها

  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار