Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@23:55:30 GMT

اسامی و کد انتخاباتی نامزدهای انتخابات 1400

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۵۸۲۶

اسامی و کد انتخاباتی نامزدهای انتخابات 1400

به گزارش جماران؛ پس از انصراف سه نفر از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، این انتخابات با حضور چهار داوطلب برگزار می شود.

ستاد انتخابات کشور اعلام کرده است که نیازی به نوشتن کد داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری نیست اما اگر این کد نوشته شود، بهتر است.

بر اساس اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد انتخابات کشور اسامی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و کد داوطلبی به شرح زیر است:

 محسن رضایی میرقائد– فرزند نجف- کد نامزد ۳۳  سیدابراهیم رئیس الساداتی مشهور به رئیسی – فرزند سیدحاجی- کد نامزد ۴۴  سیدامیرحسین قاضی­ زاده هاشمی – فرزند سیدحسن- کد نامزد ۶۶  عبدالناصر همتی– فرزند احمدعلی- کد نامزد ۸۸

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 محسن رضایی ابراهیم رییسی انتخابات 1400 عبدالناصر همتی اسامی نامزدهای انتخابات 1400 اسامی و کد انتخاباتی نامزدهای انتخابات 1400 کد انتخاباتی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 کد نامزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار

۱۹ سال پیش ایرنا به نقل از یک منبع آگاه از بحث و گفتگو در شورای شهر تهران بر سر استعفای محمود احمدی نژاد پس از نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. برخی از اعضا معتقد بودند وی پس از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری باید از سمت خود استعفا بدهد.

منبع: ایرنا

tags # محمود احمدی‌نژاد سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • انتشار مطالب منفی درباره نامزدهای انتخاباتی ممنوع است
  • هشدار پلیس فتا خوزستان درباره انتخابات
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار