Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام توکلی گفت: مجموعه هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری استان با بیش از ۱۱ هزار نفر ناظر آموزش دیده مجرب و دقیق آماده برگزاری انتخابات به نحو احسن است و هیچ مشکلی نداریم و همه چیز آماده و تأمین و توجیهات لازم صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام علی توکلی، شب انتخابات در گفتگو با مردم از شبکه استانی سیمای مرکز کرمان گفت: مجموعه هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری استان با بیش از 11 هزار نفر ناظر آموزش دیده مجرب و دقیق آماده برگزاری انتخابات به نحو احسن است و هیچ مشکلی نداریم و همه چیز آماده و تأمین و توجیهات لازم صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس هیئت نظارت بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان افزود: این روزها دنیا خیلی از کارهای خود را متوقف کرده و منتظر تصمیم ملت ایران است و امشب همه لحظه شماری می کنند که فردا در ایران چه اتفاقی می افتد و چه میزان از مردم در انتخابات شرکت می کنند.

 

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در تضمیم گیری آنها مؤثر است؛ اظهار کرد: اگر مشارکت قوی تر، بیشتر و با کیفت تر باشد، آنها در محاسبات خود تغییراتی می دهند و فشارها کم می شود اما اگر مشارکت پایین باشد، آنها جلو می آیند و فشارها را بیشتر می کنند لذا مردم با انگیزه تام و دادن صدقه در انتخابات شرکت و شعور و عزت و سربلندی را اثبات کنند.

 

حجت الاسلام توکلی در بخش دیگری از سخنانش تذکراتی را یادآور شد و گفت: در این دوره چون نام تکراری در بین نامزدهای ریاست جمهوری نداریم، نوشتن اسم کوچک لزومی ندارد و حتی اگر بعضی اسم مرکب دارند یک جز از این مرکب هم نوشته شود جز آراء مأخوذه صحیح به حساب می آید.

 

وی با اشاره به اینکه نوشتن کد برای نامزدهای ریاست جمهوری الزامی نیست؛ ادامه داد: همین که به گونه ای نوشته شود که مشخص باشد اراده نویسنده بر چه فردی تعلق گرفته، همان کفایت می کند و ناظرین هم دقیق مراقبت می کنند اتفاقی رخ ندهد.

 

رییس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان هرگونه عکسبرداری جز توسط عکاسان و خبرنگارانی که مجوز ورود به شعب اخذ رأی را دارند، ممنوع اعلام و بیان کرد: خبرنگاران و عکاسان هم در محدوده ای که باید، می توانند عکسبرداری کنند.

 

وی با تأکید بر اهمیت حضور در ساعات اولیه اخذ رأی؛ دستگاه احراز هویت را باعث اطمینان بخشی به شبکه رأی گیری دانست و در ادامه تصریح کرد: بی طرفی که بر فضای شعبه اخذ رأی حاکم باشد به سلامت و صحت انتخابات و جلب اعتماد مردم کمک می کند.

 

حجت الاسلام توکلی در پایان خاطرنشان کرد: گلایه ها را کنار بگذارید؛ نارضایتی ها و گلایه ها را قبول داریم اما رأی ندادن را قبول نداریم؛ اینطور نیست همه چیز قفل شده باشد بلکه گره ها باز شدنی است اما پشتوانه آن حضور مردم است.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۲۸ خرداد حجت الاسلام علی توکلی استان کرمان انتخابات ریاست جمهوری هیئت نظارت حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است

سرپرست شهرداری بوکان گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، امیر احمدی، امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه که با همراهی فرماندار شهرستان بوکان انجام شد، اظهار کرد: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرح‌های از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در سنوات قبلی در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخش‌های مختلف شهرداری تاکید کرد.

سرپرست شهرداری بوکان گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

احمدی همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

وی در این راستا ادامه داد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت آن در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

کد خبر 747837

دیگر خبرها

  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟