Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@00:04:04 GMT

منچستریونایتد قید خرید تریپیه را می‌زند؟

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۵۹۵۵

باشگاه منچستریونایتد ممکن است قید خرید مدافع انگلیسی اتلتیکومادرید را بزند.

خبرگزاری میزان – بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی اسپورت»؛ باشگاه منچستریونایتد که علاقه‌مند به جدب کیران تریپیه از اتلتیکومادرید است، حاضر نیست رقم درخواستی این باشگاه اسپانیایی که ۲۰ میلیون پوند است را بپردازد. با این شرایط اگر اتلتیکو از موضع خود کوتاه نیاید، منچستریونایتد قید خرید این مدافع انگلیسی را خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نشریه اسپانیایی «مارکا» گزارش داده بود؛ باشگاه آرسنال قصد دارد در راه به خدمت گرفتن کِیران تریپیه با منچستریونایتد وارد رقابت شود و برای اینکه شانس خود را برای عملی شدن این انتقال افزایش دهد، حتی حاضر است هکتور بیرین مدافع اسپانیایی خود را در جریان این معامله راهی اتلتیکومادرید کند.

تریپیه ۳۰ ساله که تابستان ۲۰۱۹ با امضای قراردادی سه ساله به ارزش ۲۰ میلیون پوند از تاتنهام به اتلتیکومادرید پیوست، فصل اخیر در ۳۵ بازی از رقابت‌های مختلف برای اتلتیکومادرید به میدان رفت و ۶ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

بیشتر بخوانید: آغاز مذاکرات منچستریونایتد با دورتموند برسر سانچو

انتهای پیام/

برچسب ها: کیران تریپیه اتلتیکو مادرید منچستریونایتد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستریونایتد اتلتیکو مادرید منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا

به گزارش "ورزش سه"، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن و اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA)، اعلام کرد که چند روز پیش با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا ملاقات کرد و از او پرسید:"چه زمانی می‌خواهید از ایده احمقانه سوپرلیگ اروپا دست بردارید؟"

الخلیفی در نشستی با رسانه‌ها به مناسبت نشست شورای ECA در مادرید به میزبانی ورزشگاه متروپولیتانو گفت:"برای من سوپرلیگ وجود ندارد. لیگ قهرمانان بهترین رقابت باشگاهی در جهان است. بارسا در لیگ قهرمانان بازی می‌کند، ما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هم قرار گرفتیم. مطمئنم که آن‌ها به زودی سوپرلیگ را متوقف خواهند کرد، چون این کار بی معنی است. من همیشه گفته‌ام که درهای بازگشت باز است."

الخلیفی گفت که او همچنین به داشتن دو عضو اسپانیایی در شورای ECA "مفتخر" است و "لیگ اسپانیا و باشگاه‌های آن برای این اتحادیه بسیار مهم هستند. درگیری باشگاه‌های اسپانیایی به نفع هیچ‌کس نیست، همه آسیب خواهند دید. امیدوارم بین طرف‌های علاقه‌مند به فوتبال اسپانیا اتحاد ایجاد شود. این برای فوتبال اروپا نیز خوب خواهد بود."

دیگر خبرها

  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • بازگشایی پرونده جاسوسی یک شرکت صهیونیست از مقامات اسپانیایی
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران