Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین بی نیاز روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:انتخابات سال ۱۴۰۰ به دلیل بازتاب بالای آن در سطح ملی و بین المللی به عنوان مهمترین رویداد سیاسی کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی اظهار داشت :کارت های شناسایی صادر شده در واقع ارائه مجوزی برای تهیه خبر، گزارش و عکس از حوزه‌های اخذ رای و همچنین مجوز ورود به شهرستان‌های استان در صورت تقاضا برای پوشش خبری در روز رای گیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بی نیاز با بیان اینکه همه امکانات برای انعکاس مطلوب اخبار انتخابات فراهم شده است و هیچ مشکل و مانعی در این زمینه وجود ندارد، افزود: برای همه این افراد کارت خبرنگاری و عکاسی صادر شده است تا بتوانند در شعبه‌های اخذ رای حضور داشته باشند.
این مسوول تصریح کرد: از مجموع ۳۰۰ کارت صادر شده، ۷۵ کارت مربوط به خبرنگاران و عکاسان نشریات و خبرگزاری های استان هستند.
وی اضافه کرد: همچنین برای ۱۱۵ تن از عوامل خبری صداوسیما شامل خبرنگار، گزارشگر، صدابردار و تصویربردار نیز کارت پوشش خبری انتخابات از سوی ستاد انتخابات استان قزوین صادر شده است  و ۱۱۰ نفر نیز خبرنگار و گزارشگر افتخاری صداو سیما در سطح استان هستند.
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین تاکید کرد: رسانه ها در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی نقش بسزایی دارند و تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ستودنی است.


وی تاکید کرد: امسال فضای انتخاباتی به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها و محدود بودن جلسات انتخاباتی و تبلیغاتی بسیار سخت تر از گذشته بود به همین دلیل کمیته اطلاع رسانی استان بیشتر برنامه های خود را در فضای مجازی دنبال کرد.
استان قزوین دارای  ۹۴۵ هزار و سه نفر واجد شرایط رای دهی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است.
۹۶۴ داوطلب در ۲۸ شهر استان قزوین در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی با هم به رقابت می‌پردازند که ۸۶ درصد داوطلبان مرد و ۱۴ درصد آنها نیز زن هستند.
استان قزوین دارای ۶۷۹ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای روستایی است که در این دوره چهار هزار و ۶۳۳ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح امروز در سراسر کشور آغاز می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مطبوعات و خبرگزاری های داخلی مشارکت انتخاباتی استان قزوین استانداری قزوین پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مطبوعات و خبرگزاری های داخلی مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ مطبوعات و خبرگزاری های داخلی مشارکت انتخاباتی استان قزوین استانداری قزوین شوراهای اسلامی دوره انتخابات استان قزوین ششمین دوره صادر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد

مهدی دهرویه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ در حوزه انتخابیه گنبد کاووس به مرحله دوم کشیده شد.

وی افزود: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گنبد کاووس در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار می شود.

فرماندار گنبد کاووس با اشاره به اینکه تعداد شعب اخذ رای در مرحله نخست با ۲۰ درصد افزایش مشغول به فعالیت شد، گفت: برای این دوره از انتخابات ۲۳۰ شعب در شهرستان گنبد کاووس فعال خواهد شد که از این تعداد ۲۰۳ شعبه برای شهر گنبد و بخش مرکزی و ۲۷ شعبه برای داشلی برون در نظر گرفته شد.

وی یادآور شد: از این تعداد ۱۰۱ شعبه مربوط به حوزه شهری و ۱۲۹ شعبه مربوط به حوزه روستایی است.

دهرویه از فعالیت ۶۲ شعبه به صورت سیار و ۱۶۸ شعبه به صورت ثابت در روز انتخابات ۲۱ اردیبهشت در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

وی افزود: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

از دوازده دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس ۶ مرحله انتخابات به دور دوم کشیده شد.

کد خبر 6092638

دیگر خبرها

  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم