Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، در نیوریلند آغاز شد.

این دوره از انتخابات از ساعت ۱۰ صبح جمعه به وقت محلی (۲:۲۰ بامداد تهران) در نیوزیلند آغاز شده است. شهر ولینگتون، پایتخت این کشور و دو شهر اوکلند و کرایست چرچ، محل‌های برپایی شعب اخذ رای در این کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات تا ساعت ۱۸ به وقت محلی (۱۰:۳۰ صبح تهران) ادامه خواهد داشت.

همچنین ایرانیان مقیم استرالیا نیز با حضور در محل‌های تعیین شده در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان شرکت کردند.

از ساعت ۹ صبح جمعه به وقت محلی، ۳:۳۰ دقیقه بامداد به وقت تهران، کار اخذ آراء در دو شهر کانبرا، پایتخت و سیدنی، بزرگترین شهر استرالیا آغاز شد. در همان دقایق اولیه نیز سفیر و کارکنان سفارت کشورمان در استرالیا با حضور در محل اخذ رای، آرای خود را به صندوق انداختند. این انتخابات تا ساعت ۱۹ به وقت محلی، ۱۳:۳۰ به وقت تهران ادامه خواهد داشت.

همچنین سفارت ایران در ژاپن فرآیند اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری کشورمان را از ابتدای صبح به وقت محلی در توکیو، پایتخت این کشور آغاز کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری ایران انتخابات در خارج از کشور سفارت ایران انتخابات ریاست جمهوری وقت محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری

خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

به گزارش ایسنا، خبری با عنوان فعال شدن دهک ریاست جمهوری در فضای مجازی دقایقی است که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است، اما این خبر واقعیت نداشته و جعلی است و ایسنا نیز چنین خبری را منتشر نکرده است.

مردم از باز کردن این لینک خودداری کنند.

این برای چند بار است که سودجویان و کلاهبرداران به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • جزئیات جدید از برگزاری انتخابات اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز