Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست در هنر تاثیر گذار است اما هنرمند تعریف دیگری از حرفه اش دارد.

بی تردید انتخابات و سپردن ضمام حکومت به دست افراد کاربلد و دلسوز خواسته همه مردم یک جامعه است و آسایش و  رفاه و آرامش وظیفه ای است که بر عهده دولتمردان نوشته شده و این حق طبیعی هر ملتی است که با انتخاب بهترین ها کشور را به دست فرد و افرادی امانت دار بسپارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان خانواده هنر که خود مسئولیت و ماموریتی مهم و موثر در جامعه دارند و می توانند روح و روان کشور را تحت الشعاع قرار دهند نقشی پر رنگ و ویژه در این مسیر دارند.

در طول سال های پس از انقلاب هنر این مرز و بوم به خصوص در دنیای هنر هفتم صاحب اسم و رسمی درخشان و قابل دفاع شده است و امروز می توان با مدرک و سند ادعا کرد کشور ما در حوزه های مختلف هنری صاحب حرف و ایده و کلام موثر است .

در 8 سال گذشته به رغم تورم و در دو سال اخیر شیوع ویروس منحوس، اگرچه اوضاع بر وفق مراد نبود اما شاهد افزایش تولیدات رسانه ای در سینما، تلویزیون و vod ها «شبکه نمایش خانگی» بوده ایم و پر واضح است که با افزایش تولیدات، خانواده هنر نیز مشغول کار خواهند بود و عملا چرخ فرهنگ در این سو خوب می چرخد، اگرچه خانواده تئاتر در روز های کرونایی متضرر شدند و توقع بیشتری از مسئولین فرهنگی می رفت اما فراموش  نکنیم که کرونا یک اتفاق پیش بینی نشده بود.

و بحران حاصل از آن برای عبور نیازمند زمان بود تا مدیریت شود. بدیهی است که در شرایط پیش رو دولت جدید وظایفی سنگین تر و حساس تر را بر عهده دارد چرا که خوب می داند خانواده هنر می توانند پاشنه آشیل نجات ،آرامش بخشی و حتی زنده نگه داشتن روح و روان جامعه را بر عهده بگیرد. لذا باید با نگاهی حکیمانه و فکورانه به سرعت بر اساس قواعد و شرایط موجود اقدامات لازم در خصوص ایجاد شرایط مساعد و مناسب برای فعالیت های هنرمندان ایجاد گردد تا بلافاصله بعد از انتخابات در شرایطی مهیا هنرمندان به تولید آثار هنری بپردازند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات جامعه خانواده انقلاب تورم ویروس رسانه تلویزیون تئاتر دولت انتخابات تلویزیون تورم مردم هنرمندان هنر سینما حکومت خانواده هنر خانواده هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف زیر گوش وزارت بهداشت/داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم

دکتر زهرا عرب زاده گفت: شاید مکمل‌ها به انداره دارو‌ها اثرات سوء و اثرات درمانی نداشته باشند، ولی خرید مکمل‌ها از جایی غیر از داروخانه‌ها ممکن است مشکلاتی از جمله مغایرت ترکیبات روی جلد با محتویات مکمل و احتمال انقضای تاریخ مصرف را به وجود بیاورد.

دکتر زهرا عرب زاده، دکتر داروساز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در خصوص فروش دارو و مکمل‌ها در سایت‌ها و پیج‌های اینستاگرامی اظهار داشت: قوانین موجود در سازمان غذا و دارو مشخص کرده که فروش مواد دارویی و مکمل‌ها و کالا‌های سلامت محور باید فقط از طریق داروخانه‌های معتبر انجام شوند و خرید اینگونه کالا‌ها از سایت‌های مختلف که مجوز سازمان غذا و دارو را ندارند و داروساز نظارتی بر آن‌ها ندارد تخلف محسوب میشود.

وی افزود: من خود شاهد فروش آمپول‌های تزریقی در سکو‌های اینترنتی از جمله اینستاگرام بوده ام؛ توصیه ما این است که شهروندان با مشاهده این موارد حتما تخلف صورت گرفته را به سازمان غذا و دارو اطلاع دهند، چون کالا‌هایی که خارج از داروخانه‌ها به فروش میرسند ممکن است دارای برچسب اصالت کالا نباشند.

دکتر عرب زاده اشاره کرد: شاید مکمل‌ها به انداره دارو‌ها اثرات سوء و اثرات درمانی نداشته باشند، ولی خرید مکمل‌ها از جایی غیر از داروخانه‌ها ممکن است مشکلاتی از جمله مغایرت ترکیبات روی جلد با محتویات مکمل و احتمال انقضای تاریخ مصرف را به وجود بیاورد.

عرب زاده در ادامه گفت: دارو‌ها و مکمل‌ها برچسب اصالت وزارت بهداشت را دارا هستند و همچنین دارای کد و تاریخ انقضاء هستند که شهروندان برای اطمینان از تایید اصالت این کالا‌ها میتوانند کد کالای مورد نظر را در سامانه تی تک به آدرس (https://ttac.ir/) وزارت بهداشت که زیر نظر سازمان غذا و داروست چک کنند و از اصالت کالا مطمئن شوند.

وی در آخر تصریح کرد که باور‌های اشتباهی وجود دارد که مکمل‌ها ممکن است خواص تقویت کننده داشته باشند و جلوی بیماری‌ها را بگیرند، ولی در واقعیت مکمل‌ها بیشتر مناسب افرادی هستند که مشکلات سوء جذب دارند و نمیتوانند به صورت متنوع مواد غذایی مصرف کنند. ولی اکثر افراد به صورت سرخود و بدون نسخه پزشک اقدام به تهیه مکمل‌ها میکنند که توصیه میشود اگر تغذیه مناسب و متنوعی دارند و مشکل خاصی ندارند اقدام به تهیه مکمل بدون نسخه پزشک نکنند.

دیگر خبرها

  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت / داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت/داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند
  • توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل!
  • مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه