Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- همزمان با آغاز رأی‌‌گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی فعالیت یک‌هزار و ۷۵۹ شعبه اخذ رأی در سراسر استان بوشهر آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر‌، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و تیره‌های عشایری همزمان با سراسر کشور از ساعت 7 صبح امروز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم همیشه در صحنه استان بوشهر در شهرها، روستاها و مناطق عشایری 10 شهرستان استان بوشهر همزمان با آغاز رأی‌گیری با حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رأی یک بار دیگر در حال خلق حماسه دیگری در راستای وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و منویات مقام معظم رهبری هستند.

مردم دیار خلیج‌فارس در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، تنگستان، دیر، کنگان، عسلویه، دشتی، گناوه، دیلم و شهرستان جم همزمان با آغاز رأی‌‌گیری با حضور در شعب اخذ رأی، کاندیدای ریاست جمهوری و نامزدهای شوراهای اسلامی را انتخاب می‌کنند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر در این استان یک‌هزار و 759 شعبه اخذ رأی شامل 878 شعبه ویژه انتخابات ریاست جمهوری و 917 شعبه برای انتخابات شوراهای شهر، روستا و تیره‌های عشایری ایجاد شده است.

محمدتقی ایرانی با بیان اینکه شمار شعبه‌های اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دوره گذشته شش درصد افزایش دارد اظهار داشت: 680 شعبه ثابت و 198 شعبه سیار برای انتخابات ریاست جمهوری تعیین شده است.

وی از افزایش 10 درصدی شعبه‌های اخذ رأی نسبت به دور قبل خبر داد و بیان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر بوشهر در 93 شعبه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات 28 خرداد را حدود 798 هزار نفر دانست و تصریح کرد: 2.3 درصد از واجدان شرایط رأی بیش از 18 هزار نفر جوانانی هستند که برای نخستین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

ایرانی، با اشاره به داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی که در صحنه انتخابات امروز حضور دارند خاطر نشان کرد: 868 نامزد برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و 2 هزار و 614 داوطلب برای تصدی کرسی‌های شوراهای اسلامی روستایی استان بوشهر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

استاندار بوشهر: شهرستان‌های ده‌گانه بوشهر آماده برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری استمردم استان ولایتمدار بوشهر با تمام وجود در جهاد سیاسی انتخابات شرکت می‌کنندامام‌جمعه بوشهر: مشارکت حداکثری در انتخابات 28 خرداد زمینه ناکامی دشمنان فراهم می‌کند

وی مجریان انتخابات را 25 هزار نفر دانست و گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند با امنیت کامل و حضور حداکثری مردم در نقاط مختلف استان بوشهر اندیشیده شده است.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شوراهای اسلامی ریاست جمهوری استان بوشهر آغاز رأی اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه بانوان فعال توسعه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان بوشهر اظهار داشت: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و امروز شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که این حضور با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

فرماندار بوشهر افزود: از مشارکت فعالانه جامعه زنان در انتخابات سال ۱۴۰۲ و خلق این حماسه عظیم مردمی سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

وی گفت: رأی اولی‌هایی که در انتخابات ۱۴۰۲ خاطرات خودشان را ثبت کردند می‌توانند در شورای اداری شهرستان بوشهر حضور و این خاطرات را قرائت کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن فردگرایی را در فضای مجازی ترویج می‌دهد و ذهن و اندیشه سیاسی جوانان ما را در دست گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر تأثیر گذاری زن در تربیت افراد در جامعه اضافه کرد: زن در ساحت فردی با تربیت خود می‌تواند یک خانواده و یک جامعه را به سمت تعالی و رشد هدایت کند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از بانوان فعال در توسعه مشارکت انتخابات ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6087967

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود