Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دقایقی قبل فرآیند اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سیستان و بلوچستان پایتخت وحدت ایران اسلامی آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، دقایقی قبل فرآیند اخذ رأی «سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری» و «ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا» در استان سیستان و بلوچستان پایتخت وحدت ایران اسلامی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ولایت‌مدار سرزمین نخل و آفتاب از روزهای پیش خود را برای حماسه‌آفرینی در این انتخابات، تجدید پیمان با آرمان‌های مقدس امام خمینی(ره) و شهدا و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان آماده کردند و حضور آنها در نخستین دقایق رأی‌گیری پای صندوق‌های رأی ستودنی است.

آغاز انتخابات در یک هزار و 419 شعبه اخذ رای استان کردستان/ مردم از ساعت آغازین در پای صندوق‌های رأی حضور یافتندآغاز حماسه حضور در استان فارس /3 هزار و 844 شعبه اخذ رای میزبان مردم در انتخابات 1400 شدآغاز ‌انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر و روستا در ‌آذربایجان‌غربی/‌مردم در 2795 شعبه به پای صندوق‌های رأی می‌روند

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان از همان دقایق اولیه آغاز فرآیند اخذ رأی با حضور پرشور در صفوف اخذ رأی آمده‌اند تا همچون ادوار گذشته حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

مردم نقاط مختلف استان پهناور سیستان و بلوچستان با وجود اینکه گرد محرومیت بر چهره دارند بار دیگر با وحدتی مثال‌زدنی پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند تا  ضمن ادای تکلیف، در تعیین و تغییر سروشت خود سهیم باشند.

انتهای پیام/391/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان پای صندوق های رأی فرآیند اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو

 وحیده رخشانی اظهار داشت: ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو ۲۰۲۴ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. 

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این نمایشگاه علاوه بر موارد صادراتی، صنایع‌دستی و گردشگری استان نیز معرفی و در معرض نمایش قرار دارد که غرفه اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان در سالن ۲۵ پذیرای مهمانان و بازدیدکنندگان است. 

وی افزود: در این نمایشگاه ۲ تعاونی صنایع‌دستی "دوچ بلوچ" از زاهدان و تعاونی "دست هنر مکران" از چابهار هم حضور پیدا کرده‌اند و گروه هنری "اسپیدژ" برای اولین بار سوزن‌دوزی بر روی چوب را ارائه میدهد که مورد استقبال بازدیدکنندگان نیز قرار گرفته است. در این نمایشگاه پرچم‌های خامه‌دوزی سیستان به بازدید کنندگان هدیه داده می‌شود که طرفداران زیادی دارد. 

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸ تا ۱۵ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد