Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- ششمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و سیزدهمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا از جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی در استان کرمان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ششمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و سیزدهمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان کرمان ساعت 7 صبح جمعه 28 خردادماه 1400 به طور نمادین از جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان با حضور مسئولان ارشد استان کرمان از جمله علی زینی‌وند استاندار کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان، امیرغلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش، موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان، سالاری دادستان مرکز استان، اعضای ستاد تأمین و ستاد انتخابات استان کرمان و دیگر مسئولان استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم استان کرمان آماده برای انتخابی در امتداد خون شهدا؛ آماده برای انتقامی سختانتخابات 28 خردادماه استان کرمان به روایت آمار؛ بیش از 2 میلیون کرمانی فردا به پای صندوق‌های رأی می‌روند20000 نفر از عوامل انتظامی و بسیجی امنیت انتخابات استان کرمان را تأمین می‌کنند

2 هزار و 842 شعبه ثابت و سیار اخذ رای در سراسر استان کرمان امروز مهیا اخذ رای 2  میلیون و 197 هزار و 572 کرمانی واجد شرایط شرکت در انتخابات است تا بار دیگر حماسه حضور مردم کرمان را در تاریخ پر افتخار مردم این سرزمین ثبت و ضبط کند.

به گزارش تسنیم 2 میلیون و 197 هزار و 572 نفر از هم‌استانی‌ها واجد شرایط رای در انتخابات 28 خرداد ماه ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند که شامل یک میلیون و 79 هزار و 452 نفر زن و یک میلیون و 118 هزار و 120 نفر مرد می‌‌شود.

لازم به ذکر است 55 هزار و 626 نفر معادل 2.5 درصد مجموع واجدان رای در استان کرمان را رای اولی‌ها شامل 27 هزار و 529 زن و 28 هزار و 97 نفر مرد تشکیل می‌دهند و بالغ بر 56 هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در استان کرمان هستند که از این تعداد 10 هزار نفر عوامل انتظامی و امنیتی هستند.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان انتخابات شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان استان کرمان دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان

 پنجمین یادواره ۱۳۲۲ شهید سرافراز یگان ویژه و ۲۷ شهید سرافراز یگان ویژه استان کرمان با حضور سردار"عظیمی"جانشین یگان‌های ویژه فراجا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان کرمان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و جمعی از مردم و مسئولان حضور داشتند.

 سردار فرشید در این آیین با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدا گفت: این یادواره یادآور عزیزانی است که در تمام ساعات شبانه روز و در سرما و گرمای مناطق مختلف مشغول خدمت به هموطنان هستند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: همه شما عزیزان قطعا این حضور و ایفای نقش همرزمان انتظامی در ماموریت‌های مختلف را دیده اید، اما باید همواره به یاد داشته باشیم برای این امنیت چنین خون‌هایی تقدیم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رفسنجانی‌ها رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند + فیلم
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح