Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@03:47:33 GMT

حضور شخصیت‌ها و مسئولان پای صندوق‌های رأی+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۶۵۱۷

حضور شخصیت‌ها و مسئولان پای صندوق‌های رأی+تصاویر

شخصیت‌ها و مسئولان مختلف کشور از لحظات اولیه رأی‌گیری انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شخصیت‌ها و مسئولان مختلف کشور از لحظات اولیه رأی‌گیری انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور اول وقت رهبر معظم انقلاب پای صندوق رأی

  رهبر معظم انقلاب اسلامی از لحظات اولیه شروع رأی‌گیری با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی(ره)، آرای خود را به صندوق انداختند.   حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپس در سخنانی روز انتخابات را روز ملت ایران خواندند و گفتند: امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند که با رأی خود سرنوشت و تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سالهای بعد معین می‌کنند بنابراین امروز متعلق به مردم است.   رهبر انقلاب اسلامی افزودند: بر اساس این واقعیت خرد انسانی حکم می‌کند همه در این آزمون بزرگ ملی و سراسری شرکت کنند و علت دعوت مکرر ما از مردم برای حضور در انتخابات نیز این است که در درجه اول خود مردم از این حضور نفع می‌برند و جمهوری اسلامی نیز امتیازات بزرگی در عرصه بین‌المللی به‌دست می‌آورد.   ایشان رأی تک‌تک مردم را دارای اهمیت دانستند و گفتند: همه بیایید، تشخیص و رأی بدهید و هیچ‌کس نگوید با یک رأی من اتفاقی نمی‌افتد، زیرا همین تک‌رأی‌ها است که آراء میلیونی ملت را تشکیل می‌دهد.   حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به توصیه همیشگی خود یعنی تسریع در رأی دادن، خاطرنشان کردند: هر چه زودتر با نیت خدایی و ثواب این وظیفه و تکلیف را انجام دهید بهتر است.   ایشان با ابراز امیدواری از اینکه به برکت ایام ولادت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام، امروز جشن ملت ایران و مایه خیر و برکت باشد، افزودند: از دست‌اندرکاران انتخابات تشکر و تأکید می‌کنم که کار را با اتقان کامل در سراسر کشور انجام دهند و به شما خبرنگاران و عکاسان محترم نیز سلام و خداقوت می‌گویم.     حضور محمدرضا عارف در حسینیه جماران برای شرکت در انتخابات در ساعت اولیه رای‌گیری

حضور حجت‌الاسلام ناطق نوری در صف رای‌دهندگان حسینیه ارشاد

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903034

دیگر خبرها

  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • حضور متولدین ۲۱ اردیبهشت ۸۵ در پای صندوق‌های رای قائم‌شهر
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند