Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:59:55 GMT

مردم بیایند، تشخیص دهند، انتخاب کنند و رأی دهند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۶۵۳۲

مردم بیایند، تشخیص دهند، انتخاب کنند و رأی دهند

به گزارش خبرنگار مهر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری «سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری»، «ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا»، «انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری» و «انتخابات میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی» با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی (ره)، رأی خود را به صندوق انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام معظم رهبری پس از انداختن رأی‌شان در صندوق سیار ۱۱۰ مستقر در حسینیه امام خمینی(ره) فرمودند: روز انتخابات، روز ملت ایران است، امروز میدان دار و صحنه گردان اصلی مردم هستند. مردم هستند که با حضور در کنار صندوق های رأی و با دادن رأی، تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال های آینده معین می کنند.

ایشان فرمودند: امروز متعلق به مردم است و هر کاری که ملت ایران امروز تا شب انجام دهند، از حضور در کنار صندوق رأی، و دادن رأی این سازنده آینده آنهاست. تعیین کننده سرنوشت چند ساله آنهاست.

رهبر انقلاب اظهار داشتند: درست به همین دلیل است که عقل حکم می کند که در این آزمون بزرگ ملی و سراسری همه شرکت کنند. اینکه ما مردم را به حضور در انتخابات دعوت می کنیم، اولین اثر و نتیجه این حضور به خود مردم برمی گردد. البته با حضور مردم، کشور امتیازات بزرگی را در عرصه بین المللی به دست می آورد. لکن آنکه اول منتفع می شود، خود مردم هستند. بیایید و تشخیص دهید، انتخاب کنید و رأی بدهید. این چیزی است که برای آینده کشور و یکایک مردم دارای اهمیت است.

ایشان فرمودند: یک رأی هم مهم است، هیچکس نگوید با یک رأی من چه اتفاقی می افتد یک رأی هم قطعا دارای اهمیت است و همین یک رأی است که آرای میلیونی ملت را تشکیل می دهد. به اعتقاد من با نیت خدایی وارد شوید و این کار را انجام دهید. توصیه من این است که این کار مهم و لازم را هر چه زودتر انجام دهید. این توصیه همیشگی من است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند : الان اول وقت است، تا آخر وقت ساعات زیادی باقی مانده، لکن هر چه زودتر این وظیفه و تکلیف را انجام دهید بهتر است. ان شاءالله خداوند به آرای شما مردم برکت دهد تا بتوانید با آرای خودتان آینده خوبی را برای کشورتان و یکایک آحاد ملت بسازید. امیدواریم به برکت علی بن موسی الرضاعلیه السلام که این ایام متعلق به ایشان است امروز برای ملت ایران یک جشن باشد که به توفیق الهی همین طور خواهد شد و ملت از این انتخابات ان شاءالله خیر خواهند دید به توفیق پروردگار.

رهبر انقلاب در پایان از دست اندرکاران انتخابات تشکر کردند و اظهار داشتند: تاکید می کنم کار را با اتقان کامل در همه نقاط کشور انجام دهید.

کد خبر 5237209

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری انتخابات 1400 مقام معظم رهبری جشن انتخابات حسینیه امام خمینی ره انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری علیرضا زاکانی شورای نگهبان ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ستاد انتخابات کشور مجلس شورای اسلامی وزارت کشور سعید خطیب زاده مشارکت مردم در انتخابات انجام دهید یک رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«سید امیر موسوی جبیلی» از حوزه انتخابیه آبادان به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

موسوی جبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مهمترین و بالاترین موضوع در نگاه اول معیشت مردم و اوضاع اقتصادی است و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله) باید جهش اقتصاد را با مشارکت مردم انجام داد و گره زد؛ لذا تلاش برای توسعه سفره مردم و دفاع از حقوق عامه مردم اولویت‌های بنده است.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

وی در پاسخ به این سوال که «اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟» گفت: با توجه به منفعت عامه شئون شهر و مرزی بودن حوزه انتخابیه، به نظر می‌رسد حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد نیاز است.

موسوی جبیلی اظهار کرد: از چالش‌های مهم استان خوزستان نبود زیرساخت مناسب و متناسب با جمعیت و تنوع فرهنگی استان است.

وی تصریح کرد: زیر ساخت و توسعه‌های عمرانی، راهکار استفاده از ابزارهای نظارتی، تصویب و یا تعدیل قوانینی که باعث ایجاد عمران می‌شود، تحلیل درست بودجه که با وجود پتانسیل‌های عظیم اقتصادی باعث مشکلاتی همچون نرخ بالای بیکاری، کم آبی، تخریب محیط زیست، مشکلات کشاورزی و معضل بزرگ شبکه فاضلاب استان از مهمترین چالش‌های خوزستان به شمار می‌روند.

کد خبر 6089214

دیگر خبرها

  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای