Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:52:59 GMT

ایتالیا نخستین حریف شمشیربازان ایران در المپیک توکیو

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۶۶۷۸

ایتالیا نخستین حریف شمشیربازان ایران در المپیک توکیو

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات شمشیربازی بازی های المپیک در بخش تیمی با حضور ۶ تیم برگزار می شود.

کره جنوبی، مجارستان، ایتالیا، آلمان، روسیه، ایران، آمریکا و مصر تیم های حاضر در این بخش از مسابقات هستند.

طبق رنکینگ فدراسیون جهانی شمشیربازی و قوانین مربوط به مسابقات این رشته در المپیک، تیم ملی اسلحه سابر ایران نخستین دیدار خود در بازی‌های ۲۰۲۰ را برابر ایتالیا برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور نخست این رقابت ها کره جنوبی با مصر دیدار می کند، مجارستان به مصاف آمریکا می رود و آلمان و روسیه هم رو در روی هم قرار می گیرند.

تیم ملی شمشیربازی ایران در صورت برد مقابل ایران در دور نخست المپیک، دومین دیدار خود را با برنده دیدار تیم های مجارستان و آمریکا برگزار می کند.

این برای نخستین بار است که شمشیربازی ایران در بخش تیمی بازی های المپیک شرکت می کند. این تیم با ترکیبی چهار نفره عازم توکیو خواهد شد. اعزام مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد رهبری به این بازی هاقطعی است اما در مورد گزینه چهارم هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

رقابت های شمشیربازی المپیک در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می شود. دیدارهای انفرادی از ۲ مردادماه و دیدارهای تیمی از ۶ مردادماه آغاز می شود.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران با هدایت پیمان فخری در این بازی ها شرکت خواهد داشت.

کد خبر 5236333 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: شمشیر بازی المپیک 2020 توکیو اسلحه سابر ایتالیا برنامه مسابقات تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی لیگ ملت های والیبال تیم فوتبال پرسپولیس والیبال دراگان اسکوچیچ هندبال تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، لیگ برتر باشگاه‌های ایران در فصل ٠٣-١٤٠٢ با برگزاری ١٨ دیدار باقی مانده دور رفت و ٣٥ دیدار دور برگشت اسلحه اپه روز‌های پنجشنبه و جمعه (١٣ و ١٤ اردیبهشت) پیگیری شد.   این دیدار‌ها در قالب هفته دوم اسلحه اپه در شرایطی برگزار شد که تیم قارتال آذربایجان به علت عدم حضور از لیگ حذف شد.   درپایان ٥٣ دیدار برگزار شده در این هفته، تیم چادر ملو با ٤٢ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، تیم آترا ارتوپد با ۴۰ امتیازدوم شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان هم با ۳۸ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.   در جدول رده بندی تیم‌های صدر مشهد و صنعت پلاس به ترتیب چهارم و پنجم شدند.   در هفته پایانی لیگ برتر شمشیربازی در اسلحه اپه، این پنجم تیم به عنوان تیم‌های صدرنشین برای تعیین رده بندی نهایی با هم رقابت خواهند کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)