Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم استان ایلام در اولین دقایق صبح امروز ۲۸ خرداد در صف های طولانی در پای صندوق های رای در شعبات اخذ رای حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مردم ولایی و شهید پرور استان ایلام در اولین دقایق صبح امروز(۲۸ خرداد) در صف های طولانی در پای صندوق های رای در نقاط مختلف این استان حاضر شدند.

 

گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام حاکی از آن است کار اخذ رای در شعبات اخذ رای در نقاط مختلف استان ایلام از همان دقایق اولیه صبح راس ساعت ۷ آغاز شده و مردم این استان حضوری پرشور در پای صندوق های رای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شعبات اخذ رای از همان دقایق اول صبح امروز ۲۸ خرداد با حضور پرشور مردم مواجه شده و کار رای گیری با آمادگی کامل عوامل اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شعبات اخذ رای در حال انجام است.

 

گفتنی است ۸۲۶ شعبه اخذ رأی در نقاط مختلف استان ایلام کار جمع آوری آرای مردم استان ایلام در انتخابات ۲۸ خرداد را برعهده دارند.

 

همچنین 86 شعبه در مقایسه با انتخابات گذشته به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در استان، مناسب‌سازی شعب اخذ رأی برای تردد سهل و آسان معلولان، جانبازان و افراد مُسن به تعداد شعبات اخذ رای افزوده شده است.

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ۲۸ خرداد استان ایلام انتخابات پای صندوق های رای شعبات اخذ رای استان ایلام ۲۸ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، دست اندرکاران و جمعی از بازیگران سریال «نون خ ۵» فردا ـ سه شنبه ـ با حضور در واحد ارتباط با مخاطبان (۱۶۲)، به صورت مستقیم و بی‌واسطه پاسخگوی نقد و نظرات مردم خواهند بود.

پس از آن نشست خبری این سریال با حضور اصحاب رسانه به میزبانی اداره کل روابط عمومی سازمان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند