Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:18:12 GMT

دیار حرا مهیای حماسه‌ای بزرگ/ آغاز اخذ رأی در 1556 شعبه در سراسر هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۶۹۳۹

دیار حرا مهیای حماسه‌ای بزرگ/ آغاز اخذ رأی در 1556 شعبه در سراسر هرمزگان

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، طلوع شورانگیز 28 خرداد در سواحل نیلگون خلیج فارس و به گستره هرمزگان سربلند به عنوان جنوبی‌ترین استان و نقطه ایران، نوید بخش رقم خوردن حماسه‌ای دوباره است.

هرمزگانی‌ها که در ادوار مختلف بالاترین رقم مشارکت را در انتخابات به نام خود کرده‌اند، امروز برای تاریخ و برای اثبات ایمان و اراده خویش به پای صندوق‌های رای می‌روند تا هم پیمان دوباره‌ای با مقتدای خویش بسته و هم به یاد همه شهدا و همه دلیرمردان این سرزمین از امام قلی خان سردار مقاومتی به بساط بیگانگان را در جنوب ایران برچید تا شهیدان دارا و رییسی که رخ در رخ آمریکای جهانخوار هیمنه او را شکستند تا خلیل تختی نژاد (شهید مدافع حرم) و همه شهدای این سرزمین، برگ زرین دیگری بیافرینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرمزگانی‌ها که روزی رزمنده حاج قاسم در لشکر 42 ثارالله بودند، امروز هم رزمنده حاج قاسم‌اند اما در سنگری دیگر...

خبرنگاران فارس از جای جای هرمزگان خبر می‌دهند که کار اخذ رای در 1556 شعبه از جمله در 14 جزیره این استان از ساعات اولیه صبح امروز آغاز شده است.

آغاز اخذ رای در مسجد قدس بندرعباس

برای برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس ۱۹۸ شعبه به همراه ۶۷۲ صندوق الکترونیکی اخذ رای پیش بینی شده است و علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات برای تعیین شورای هر شهر از جمله در بندرعباس برای ۱۱ کرسی شورا، میناب برای هفت کرسی شورا و ۴۳ شهر دیگر استان که دارای پنج کرسی شورا هستند نیز رای گیری آغاز شده است.

 در هرمزگان ۱۱۷ روستا دارای کرسی پنج نفره شورا و مابقی روستاها دارای کرسی سه نفره شورا هستند.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان حماسه حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

 امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.

حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند