Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:33:40 GMT

شور انتخاب در روز موعود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۶۹۸۶

شور انتخاب در روز موعود

به گزارش ایرنا،اگرچه مشکلات ناشی از کرونا و تحریم های ناجوانمردانه زندگی را برای مردم کهگیلویه و بویراحمد سخت کرده اما  آنان با اراده ای آهنین همچون دنای سترگ آمده اند تا سهمی در سرنوشت آینده کشورشان داشته باشند.

مردم سرافراز این خطه از کشورمان پس از روزهای متوالی هیجان  تبلیغات در فضای مجازی و واقعی امروز می آیند تا بگویند که آینده سرزمینشان برایشان مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان کهگیلویه و بویراحمد که به گواه آمار پیشقراولان مشارکت در تکلیف سیاسی انتخابات در همه پرسی های ادوار گذشته هستند، شرکت در انتخابات را مطالبه مدنی خود می دانند و اعتقاد دارند که انتخاب اصلح می تواند نقش مهمی در بهبود وضعیت زندگی آنان داشته باشد.

انتخابات تکلیف سیاسی

یک شهروند گچسارانی می گوید: انتخاب مسوولان  و نظارت بر کار آنان یک حق و در عین حال یک تکلیف اجتماعی برای تعیین سرنوشت آینده کشور است.

آرمان کریمی تاکیدکرد: انتخاب اصلح با استفاده از خرد جمعی نقش مهمی در مدیریت کشور دارد.

وی از منتخبان مردم در میان دوره ای مجلس، شوراهای محلی شهر و روستا و به ویژه رییس جمهور خواست دلسوزانه بدون از حواشی  سیاسی برای رفع مشکلات مردم به ویژه مهار بحران کرونا از همه ظرفیت های کشور استفاده کنند.

انتخابی اصلح برای توسعه

یک شهروند باشتی معتقد است در صورتی که همه هموطنان و مسوولان همدل شوند ادامه مسیرتوسعه انجام کارهای بزرگ امکان پذیر است.

شاهرخ کاظمی ابرازامیدواری کرد: با توجه به عزم و اراده هموطنان برای انتخاب اصلح بتوان در آینده شاهد ادامه موفقیت های کشور در حوزه های مختلف باشیم.

انتخابات فرصتی طلایی برای فردایی بهتر

یک شهروند ساکن شهرستان کهگیلویه حضور در انتخابات را فرصتی طلایی برای ساختن فردایی بهتر می‌داند.

اکبر موسوی اضافه کرد: انتخابات به عنوان یکی از مصادیق مردم سالاری، همواره از اهمیت خاصی برخوردار است به همین دلیل در همه انتخابات پیشین شرکت کرده ام.

اهمیت حضور در انتخابات

یک شهروند ساکن شهرستان دنا معتقد است که حضور درانتخابات و برگزیدن فرد اصلح نقش مهمی در سرنوشت کشور دارد.

مهرداد حسن زاده با اشاره به  اینکه هموطنان همواره در شرایط سخت از انقلاب و کشور دفاع کرده و هر زمان که به حضور آنان نیاز بوده در صحنه حاضر بوده اند،از مسوولان خواست با تلاش بیشتر برای رفاه مردم پاسخ مناسبی به این اعتماد بدهند.

وی عنوان کرد: حضور کمرنگ هموطنان در پای صندوق های بهانه ای برای سنگ اندازی های دشمن می شود.

شروع فرایند انتخابات و تدبیرهای پیشگیری از شیوع کرونا

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات در۹۹۸ شعبه اخذ رای در مناطق شهری،روستایی وعشایری در حال انجام است.

فتاح محمدی از انتخاب کنندگان خواست به دلیل انتشار ویروس کرونا از آوردن  فرزندان خردسال در شعبه های اخذ رای خودداری کنند.

وی اضافه کرد: شعبه های اخذ رای برای رعایت فاصله فیزیکی علامت گذاری شده است تا  سلامت رای دهندگان تضمین شود.

محمدی اظهار داشت:اخذ رای ساعت هفت بامداد یعنی یک ساعت پیش از روال معمول در انتخابات های گذشته شروع شده و همچنین زمان پایان اخذ رای که در انتخابات های پیشین ساعت ۲۴ بود در انتخابات امسال تا ۲ بامداد روز بیست ونهم خرداد در صورت نیاز قابل تمدید است.

دبیرستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: افزایش ۱۰درصدی شعبه های اخذ رای از دیگر اقدام ها  برای پیشگیری از انتشار ویروس کروناست که ۹۹۸ شعبه در مناطق شهری، روستایی وعشایری برای انجام انتخابات امسال پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: برای هر یک از شعبه های اخذ رای یک کارشناس بهداشتی  برای نظارت بر روند رعایت دستورالعمل های پیشگیری از ویروس کرونا تعیین و در حال فعالیت هستند.

محمدی ابراز داشت: اقلام بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا مانند ماسک،مایع ضدعفونی کننده و ژل های شستشو برای حوزه های اخذ رای تامین شده است.

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه  وبویراحمد می گوید: حذف استفاده از اثر انگشت برای احراز هویت در انتخابات خرداد ماه استان از برنامه های تحقق رعایت مراقبت های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا در استان است.

محمدی اضافه کرد: استفاده از خودکار شخصی از دیگر راهکارها برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در روز اخذ رای در کهگیلویه و بویراحمد است. 

۲۵هزار نفر در تکاپوی برگزاری انتخابات سالم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد امسال در حوزه های انتخابیه این استان را به عهده دارند.

حسین کلانتری افزود: این عوامل اجرایی شامل هیات اجرایی، نظارت، بازرسی، حفاظت و امنیت و شعب اخذ رای،  بصورت مستقیم و غیر مستقیم برگزاری انتخابات پیش رو را برعهده دارند.

وی تاکید کرد: اجرای دقیق قانون و سلامت انتخابات اولویت اصلی مسوولان برگزار کننده است که برای تحقق این مهم زیرساخت‌ها و امکانات لازم در تمامی مناطق کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده است.

بیش از ۵۵۰ هزار نفر از جمعیت ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد واجد شرایط رأی دادن در انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال هستند. 

امروز بیست و هشتم خرداد امسال همزمان در استان انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در حال برگزاری است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ کهگیلویه و بویراحمد گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ کهگیلویه و بویراحمد گچساران انتخابات ۱۴۰۰ کهگیلویه و بویراحمد گچساران کهگیلویه و بویراحمد شعبه های اخذ رای ویروس کرونا یک شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد :سیلاب یک هزار و ۳۰۰ میلیارد به بخش کشاورزی خسارت زد اما تاکنون یک ریال اعتبار خسارت سیلاب پرداخت نشد.

وی افزود: بخش عمده خسارت‌ها و آسیب‌ها در این شهرستان مربوط به باغات، مزارع، زمین‌های کشاورزی، کانال‌های آبرسانی و سرآب بندی‌های بخش کشاورزی و همچنین ابنیه فنی و راه‌های روستائی و عشایری است. که در این بارندگی بخش زیادی از محورهای ارتباطی روستایی و عشایری نیز مسدود شده بود. کهگیلویه و بویراحمد ۲۷۰ هزار هکتار زمین کشاورزی دارد که ۱۶۰ هزار هکتار از این میزان زراعی است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228422 برچسب‌ها سیل

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰