Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@09:23:45 GMT

کاهش ۷ درجه ای دمای گلستان در روز انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۶۹۹۲

کاهش ۷ درجه ای دمای گلستان در روز انتخابات

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: روز گذشته (پنج شنبه) استان گلستان تحت تاثیر سامانه کم فشار حرارتی قرار داشت به گونه‌ای که دمای ۴۴ درجه سانتیگراد در گنبدکاووس ثبت شد.

مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: از شامگاه پنجشنبه با نفوذ موج ناپایدار به استان شاهد وزش باد در نواحی مختلف استان خواهیم بود و دریا امروز مواج خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کاهش دما از امروز اتفاق افتاده و بین ۶ الی هفت درجه دمای کاهش خواهد یافت و این وضعیت تا روز شنبه ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: امشب در ارتفاعات استان شاهد افزایش ابر و بارش های پراکنده باران هم خواهیم بود.

کد خبر 5237532

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل هواشناسی گلستان انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه گرگان عکس استانها بوشهر آمار کرونا انتخابات ریاست جمهوری اردبیل چالش شفافیت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای خراسان جنوبی

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر امروز در استان خبر داد و گفت: برای شرایط موجود هشدار سطح نارنجی هواشناسی صادر شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، فاطمه زارعی امروز،  اظهار داشت: براساس الگوی نقشه‌های پیشیابی هواشناسی از عصر امروز با نفوذ تدریجی توده هوای ناپایدار به جو استان علاوه بر وزش باد شدید، گردو خاک، وقوع رگبار، رعد و برق، بارش تگرگ، برخورد صاعقه و در ارتفاع تشکیل مه تا روز شنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: با توجه به بارش گسترده در اکثر نقاط استان وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی قابل پیش‌بینی است، احتمال خسارت تگرگ به بخش کشاورزی و احتمال خسارت به قنوات و تاسیسات زیربنایی وجود دارد.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی بیان کرد: برای شرایط موجود هشدار سطح نارنجی هواشناسی صادر شده است. بر این اساس خودداری از سفرهای غیر ضروری، عدم استقرار و صعود به مناطق مرتفع، خودداری از اتراق، چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و لایروبی کانال‌ها و آبراه‌ها و دهانه پل‌ها، انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف و آمادگی نهادهای خدمت رسان مرتبط با مدیریت بحران توصیه می‌شود.

زارعی گفت: در شبانه روز گذشته سربیشه و خضری دشت بیاض با حداقل دمای 11 درجه سلسیوس بالای صفر خنک‌ترین و نهبندان با حداکثر دمای 35 درجه سلسیوس بالای صفر گرمترین نقاط استان گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی بیان کرد: تغییرات دمای مرکز استان در این مدت بین 16 و 28 درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای خراسان جنوبی
  • نفوذ ناپایداری‌ها به جو خراسان جنوبی
  • جوی ناپایدار در اروند
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است