Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@10:27:01 GMT

۸۸ صندوق اخذ رای در کردکوی در نظر گرفته شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۷۱۱۷

۸۸ صندوق اخذ رای در کردکوی در نظر گرفته شده است

قدمنان گفت: در شهرستان کردکوی ۸۸ صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده که ۴۸ مورد آن روستایی و ۴۰ مورد آن در داخل شهر در نظر گرفته شده است.

«ابراهیم قدمنان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در شهرستان کردکوی 88 صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده که 48 مورد آن روستایی و 40 مورد آن در داخل شهر در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار کردکوی متذکر شد: از روز گذشته ضدعفونی شعب اخذ رای انجام شده است و  در روز گذشته صندوق و عوامل اجرایی انتخابات در مناطق کوهستانی اعزام شدند تا در صبح اول وقت بتوانند در انتخابات را برگزار کنند.

 

قدمنان بیان کرد: از ساعت 6 صبح امروز هیچ صندوق رای در  داخل فرمانداری نبود و همه در شعب اخذ رای مستقر شده است.

 

وی افزود: 54 هزار واجد الشرایط رای دهنده در استان داریم و یک هزار و 300 نفر نیز رای اولی هستند که می توانند در این دوره از انتخابات رای دهند.

 

این مقام مسئول بیان کرد: در این دوره از انتخابات 33 داوطلب شورای اسلامی شهر و 218 داوطلب شورای اسلامی روستا با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

قدمنان بیان کرد: با توجه به اپیدمی کرونا انتظار داریم  مردم در صبح اول وقت در پای صندوق رای حضور پیدا کنند و رای خود را به صندوق بیندازند.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور حداکثری درانتخابات شعب اخذ رای انتخابات نظر گرفته شده مورد آن اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز

وزیر راه و شهرسازی گفت: سه هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد.

به گزارش مشرق، مهرداد بذر باش عصر جمعه در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های آذربایجان شرقی گفت: رئیس جمهوری دستور داده‌اند تا از محل اعتبارات صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد، اما عده‌ای تلاش می‌کنند مانع از انجام این تکلیف بشوند.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از منابع این صندوق را به سپرده بانکی تبدیل کرده و سود دریافت می‌کنند، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار عمل کردن این صندوق به تکالیف قانونی شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه رفع نقاط حادثه خیز با کاهش تصادفات فوتی وجرحی به صورت مستقیم، موجب کاهش پرداخت خسارت توسط صندوق می‌شود تصریح کرد: صندوق تأمین خسارت بدنی باید به تکالیف قانونی خود عمل کرده و از منابع صندوق برای رفع نقاط حادثه خیز استفاده کند.

دیگر خبرها

  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • جزئیات سرقت جنجالی از صندوق امانات بانک ملی در روایت آقای کاراگاه | فیلم
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر