Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: حضور در انتخابات باعث کاهش توطئه‌های دشمنان خواهد شد، بنابراین شرکت در آن واجب است و حضور نیافتن همراهی با تحریم کنندگان خارجی است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری که در همان دقایق ابتدای رای گیری برای شرکت در انتخابات به صندوق رای مستقر در کنار ساحل بوشهر مراجعه کرده بود، اظهار کرد: مایه افتخار است که در آغازین دقایق رای گیری می‌بینیم که مردم با استقبالی شایان، حضوری حماسی و پربصیرت در انتخابات داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این نشان از وفاداری، پایداری، بصیرت و مجاهدت مردم دارد .

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: انتخابات مایه اقتدار ملی و فراملی، کاهش دهنده توطئه‌های دشمنان و باعث تحول بنیادین در عرصه برنامه‌ریزی و نوع مدیریت اجرایی کشور است.

صفایی بوشهری افزود: دشمنانی که تحت عنوان کنترل، مهار و براندازی تهاجم سخت و نرم علیه ایران عزیز ایجاد می‌کنند با حضور حماسی مردم موجب خواهد شد که در برنامه ریزی‌های خود تجدید نظر کنند.

وی خاطر نشان کرد: حضور در انتخابات وظیفه‌ای الهی، ملی و انسانی است، و چون مایه اقتدار ملی و فراملی می‌شود، مایه تحول بنیادین در نوع مدیریت اجرایی و برنامه‌ریزی است و باعث کاهش توطئه‌های دشمنان خواهد شد، بنابراین شرکت در آن واجب است و حضور نیافتن همراهی با تحریم کنندگان خارجی است.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: آن‌ها از بیرون در عرصه‌های اقتصادی تحریم می‌کنند و از درون همبه دنبال تحریم انتخابات هستند مردم در ایران و استان ولایتمدار بوشهر قاعدتا و قطعا حضوری پرمعنا و پرمفهوم خواهند داشت، زیرا هم خواهان ارتقاء سطح اقتدار ملی و بین المللی هستند هم خواستار تحول در عرصه اجرایی و برنامه ریزی برای مشکلاتی که می‌بینند و هم به دنبال نقش آفرینی در معماری سیاسی، اجتماعی، و اقتصادی در نظام خود هستند.

صفایی بوشهری تاکید کرد: اگر امام و شهدا و شهید سلیمانی بودند به طور حتم در انتخابات شرکت می‌کردند و به دیگران هم توصیه می‌کردند که در انتخابات حضور داشته باشند، از سوی دیگر دشمنان هم به دنبال تحریم انتخابات وکم شدن حضور مردم هستند، بنابراین برای اینکه به توصیه امام و رهبر انقلاب و شهدا عمل، و با دشمن مقابله کنیم باید در انتخابات حضور داشته باشیم.

وی گفت:حضور در انتخابات مانند حضور در جبهه‌های دفاع مقدس است، در زمان دفاع مقدس حضور نظامی بود اینجا حضوری همه جانبه.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: مردم حضوری حماسی در انتخابات داشته باشند و در همان ابتدای ساعات رای گیری پای صندوق‎‌های رای بیایند تا برگ زرین دیگری بر کتاب تابناک حماسه خود اضافه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات رياست جمهوري انتخابات ۱۴۰۰ رياست جمهوري تحريم دفاع مقدس امام جمعه بوشهر برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار جهانبخش در نشست با تشکل‌ها و فعالان حوزه عفاف و حجاب با اشاره به اجرای موفق طرح نور در استان گفت: طرح عفاف وحجاب و برخورد قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین آغاز شده و بطور مستمر ادامه خواهد داشت.   فرمانده انتظامی استان وی با بیان اینکه قاطبه مردم به ویژه بانوان استان متدین و مقید به رعایت ارزش‌های اسلامی هستند افزود: از همراهی مردم، دختران و بانوان که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، قدردانی میکنیم.    حجت الاسلام مومن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه بر تداوم اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله و در راستای پاسخگویی به مطالبه به حق مردم اجرا میشود.

دیگر خبرها

  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور