Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@17:47:39 GMT

دعوت چمران از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۷۲۵۹

رئیس سابق شورای شهر تهران بر لزوم مشارکت حداکثری و هوشمندانه در انتخابات تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران از کاندیداهای لیست شورای ائتلاف به همراه ۲۰ کاندیدای این لیست با حضور در حرم عبدالعظیم حسنی برای شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران گفت:‌ با توجه به اینکه در ساعات اولیه رأی گیری قرار داریم در مورد میزان مشارکت در حال حاضر نمی‌توان قضاوت انجام داد ولی طلیعه مشارکت در این صبحگاه بسیار خوب دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته عده‌ای از نقاط دیگر تماس گرفتند و اعلام کردند جمعیت زیادی پای صندوق‌ها آمده ولی ظاهرا سیستم کار نمی‌کند.

وی افزود: با تمام توصیه‌هایی که رهبر معظم انقلاب داشتند نمی دانم چرا مسئولین مشکلات را حل نکردند که امیدوارم تنها همان یک صندوق باشد و در بقیه شعب سیستم فعال باشد.

رییس سابق شورای شهر تهران ادامه داد: پیش بینی من علیرغم تمام اخبار منفی منتشر شده ظرف ماه‌های گذشته در خصوص عدم انتخابات پرشور در انتخابات این است که مثل انتخابات دوره‌های قبل این انتخابات نیز پرشور است. البته امیدواریم از بروز کارهای هیجانی که به رأی‌های هیجانی منجر می‌شد خودداری شود و اتفاق نیفتد. امیدواریم که با رأی هوشمندانه به گونه‌ای انتخاب کنیم که بعدا افراد نگویند پشیمان شدیم. امیدواریم مردم با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به گونه‌ای انتخاب کنند که از این نابسامانی‌ها نجات پیدا کنیم.

چمران به انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران نیز اشاره کرد و افزود: هر یک از این انتخابات‌ها می توانند به تنهایی انتخابات‌های بزرگی باشند که باید در آن‌ها نیز انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشیم و همچنین انتخابات شورای شهر تهران که در این دوره حتی از انتخابات ریاست جمهوری نیز پرشورتر شده چرا که این سکونی که شهروندان در شهر مشاهده کردند باعث شد احساس کنند که باید تغییری ایجاد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شوراهای ۱۴۰۰ مشاركت حداكثري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند

حجت الاسلام مهدی ولایی برحق در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برای مردم واضح است که هرچه نمایندگان آنها در مجلس، کارآمدتر و به شاخصه‌های تراز نزدیکتر باشند، می‌توانند راهبری بهتری برای تصویب قوانین و بر عملکرد دولت نظارت کنند.

وی با اشاره به راهیابی دو کاندیدا به دور دوم انتخابات در البرز تاکید کرد: حساسیت‌های مردم در انتخاب باید لحاظ شود و از انتخاب اصلح غفلت نشود. امیدوارم مانند دور اول مردم در انتخابات حضور پرشور داشته باشند و رأیی که وارد صندوق‌ها می‌شود، فرد اصلح را وارد مجلس کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز عنوان کرد: به صورت بدیهی، با عدم حضور در انتخابات دیگر امکان اصلاح مجموعه حکمرانی وجود ندارد و همواره در ادوار مختلف ثابت شده است که در شورای اسلامی شهر، مجلس و دولت، انتخاب و رأی مردم چقدر تحول ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام ولایی برحق اظهار کرد: دولت، مجلس و قوه قضائیه کارآمد آرزویی است که گاهی اوقات در دوره‌ای مشاهده می‌کنیم که توانسته‌اند راه چندین ساله را برای مردم هموار کنند، بنابراین از همه مردم دعوت می‌کنم در این انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

کد خبر 6100911

دیگر خبرها

  • مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند
  • وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • با تعامل و همکاری از فرصت باقیمانده استفاده کنیم
  • مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید امامین انقلاب است
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • سخنگوی شهرداری تهران: توصیه‌های چمران فصل‌الخطاب است
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند