Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@07:20:22 GMT

استاندار گیلان رأی خود را به صندوق انداخت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۷۲۶۸

استاندار گیلان رأی خود را به صندوق انداخت

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان صبح امروز در نخستین دقایق آغاز فرآیند رأی گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا با حضور در شعبه دبیرستان شهید بهشتی رشت رأی خود را به صندوق انداخت.

بیشتر بخوانید

فعالیت بیش از ۱۳ هزار نفر از عوامل ناجا در برقراری نظم و امنیت انتخابات ۱۴۰۰ ضرورت رعایت دستورالعمل کرونایی توسط ستاد‌های انتخاباتی و هواداران نامزد‌ها از برخورد‌های هیأت نظارت بر انتخابات با متخلفان تا تدابیر ناجا در برقراری نظم و امنیت انتخابات ۱۴۰۰

امروز (جمعه ۲۸ خرداد ماه) موعد برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گیلان انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی نیز در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ حضور سیزدهم انتخابات شوراها دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش آقاجانی عصر شنبه در همایش گرامیداشت روز کار و کارگر در جمع کارگران و کارگزاران مجتمع دخانیات گیلان در رشت اظهار کرد: تکریم از کارگران و جامعه کارگری و بهبود پرداخت دستمزد و مزایا موجب شور و نشاط می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در این استان خبر داد و بیان کرد: بالا رفتن ضریب امنیت شغلی در گیلان کاهش نرخ بیکاری را توأم شده است.

آقاجانی با بیان اینکه بازار عرضه و تقاضای کار در گیلان به تعادل نسبی رسیده است، گفت: امنیت شغلی برای کارگران گیلانی نسبت به گذشته تضمین شده است.

وی با بیان اینکه پرورش نیروی ماهر در شرکت‌ها اتفاق می‌افتد، افزود: امروزه احساس اینکه پشت درب کارخانه‌ها نیروی کار ماهر و آماده وجود دارد، دور از منطق است.

ارتباط مستقیم توسعه کشور با جامعه کارگری

«محمدرضا احمدی سنگری» نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تبریک روز کارگر، اظهار کرد: کارگران همچون حافظان امنیت و سلامت و دیگر گروه‌ها در شبانه‌روز برای ارتقای کشور زحمت می کشند.

به گفته وی جامعه کارگری در پایداری امنیت اقتصادی کشور، رشد، توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور سهیم هستند.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اثر مستقیم حال خوب کارگر با حال خوب جامعه، بیان کرد: اگر حال کارگر و اقتصاد خوب باشد جامعه در مدار پیشرفت و توسعه قرار می‌گیرد.

کد خبر 6090374

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در گیلان
  • رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر