Web Analytics Made Easy - Statcounter

ره پیک با ابراز امیدواری نسبت به اینکه از طریق انتخابی که امروز انجام می‌شود، مشکلات کشور کاهش پیدا کند و امیدواری در بین مردم افزایش یابد، گفت: ان‌شاالله انتخابات امروز موجب انسجام و وحدت بیشتر در کشور شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سیامک ره پیک، قائم مقام دبیر شورای نگهبان که برای اخذ رای در انتخابات سیزدهمین دوره  ریاست جمهوری، ششمین دوره  شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میاندوره پنجمین دوره  مجلس خبرگان رهبری به صندوق ۱۵۹۴ مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان مراجعه کرده بود پس از اخذ رای از این روز به عنوان روز مهم و سرنوشت‌ساز یاد کرد و گفت: امیدوارم که اراده ملت ایران در این روز با هدایت خداوند به نحوی رقم بخورد که کشور ما سال‌های آینده از یک مدیریت اجرایی قوی و مطلوب برخوردار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه از طریق انتخابی که امروز انجام می‌شود، مشکلات کشور کاهش پیدا کند و امیدواری در بین مردم افزایش یابد، گفت: ان‌شاالله انتخابات امروز موجب انسجام و وحدت بیشتر در کشور شود و آثار و برکات انتخابات و تعیین سرنوشت در بخش‌های مختلف کشور پدیدار شود و امیدوارم همه از آثار این انتخاب برخوردار شوند.

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری یکشنبه ۹ اردیبهشت در همایش روز شوراها که در محل سالن شهدای سلامت برگزار شد، اظهار کرد: شرط لازم برای انجام رسالت شوراها انسجام فکری و تشکیلاتی است که منتج به تصمیمات اثرگذار برای مردم خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: با پراکندگی و افتراق فکری توفیقی به صورت فردی ایجاد نخواهد شد. طبیعی است که شرط اول موفقیت انسجام فکری است و برای این انسجام فکری نیاز به مبانی داریم بر اساس مبانی اعتقادی، رویکرد فکری و اعتقادی پیدا بکنیم.

وی با بیان اینکه شوراها نماینده مردم هستند، اظهار کرد: اعضای شوراها در شهر و روستا باید یک درک مشترک از شرایط مجموعه خود و مردم داشته باشند.

نظری اذعان کرد: قانون ظرفیت تشکیلاتی را در کشور فراهم کرده برای این که مردم در مدیریت امور خود حداکثر مشارکت را داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: شوراها از نظر حقوقی و ظرفیت تشکیلاتی یک مجموعه مترقی، با نگاه بلند، مردمی و افتخار آمیز هستند که می‌طلبد محصول و آورده‌ای برای مردم داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در کشور و استان داریم اما این‌ها باید به فعلیت تبدیل بشود و اصل استفاده از ظرفیت‌های درونی همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

نظری با اشاره به اهمیت نگاه به درون ادامه داد: با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و بسیج کردن آن‌ها بسیاری از مشکلات قابل حل است.

گفتنی است؛ در انتهای این همایش تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 6091415

دیگر خبرها

  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس