Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:43:21 GMT

پیروزی پر گل برزیل و تساوی کلمبیا

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۷۵۱۷

پیروزی پر گل برزیل و تساوی کلمبیا

در دومین مسابقه از کوپا آمه‌ریکا برزیل موفق شد 4-0 پرو را شکست دهد و کلمبیا برابر ونزوئلا به تساوی بدون گل دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"،  در دومین روز از مسابقات کوپا امه‌ریکا 2021 در گروه B بامداد امروز برزیل موفق شد به یک پیروزی آسان برابر پرو دست پیدا کند. سلسائو اکنون از دو بازی خود دو برد دشت کرده است و امیدوار است تا بتواند عنوان قهرمانی دوره قبلی خود را تکرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان تیته توانستند با چهار گل در استادیوم المپیکو نیلسون سانتوس ریودوژانیرو حریف قعر جدولی خود را شکست داده و به صدرنشینی در این گروه ادامه دهند.

 

 

 

 

 

الکس ساندرو در دقیقه 12 نیمه اول برزیل را جلو انداخت اما سلسائو برای سه گل بعدی باید تا نیمه دوم صبر می کرد. در نیمه دوم بازی نیمار و اورتون ریبیرو برتری برزیل را افزایش دادند و در دقیقه 93 بازی ریچارلیسون گل چهارم را به ثمر رساند تا یک پیروزی شیرین را برای میزبان کوپا مهر و موم کند.

 

 

 

 

 

در دیگر بازی این گروه کلمبیا برابر ونزوئلا به تساوی بدون گل دست یافت. کلمبیا در این بازی برای گلزنی و کسب پیروزی به آب و آتش زد اما ونزوئلا با دفاعی جانانه توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا در پایان به یک تساوی ارزشمند دست پیدا کند.

در طول این مسابقه که با وجود نداشتن گل اما صحنه هایی بسیار زیبا و هیجان انگیز را رقم زد، ویلکر فارینز، دروازه بان ونزوئلا، نمایشی درخشان درون دروازه داشت و تک تک تلاش های کلمبیا برای رسیدن به گل را خنثی کرد.

به این ترتیب لوییس فرناندز دیاز در دقیقه 94 بازی از کلمبیا اخراج شد تا بازی بعدی را از دست بدهد و ونزوئلا توانست نخستین امتیاز خود در کوپا آمه‌ریکا را به دست بیاورد. کلمبیا اکنون با چهار امتیاز پس از برزیل شش امتیازی در رده دوم قرار دارد.

نیمار برزیل تیم ملی برزیل کلمبیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیمار برزیل تیم ملی برزیل کلمبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر

دو تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، در نخستین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران، گل‌گهر سیرجان میزبان شمس آذر قزوین بود که در یک بازی کم موقعیت با تساوی بدون گل متوقف شد تا امیدهای سهمیه تیم سیرجانی از بین برود.

با این تساوی گل‌گهر، با ۳۶ امتیاز در رده ششم قرار گرفت و شمس آذر قزوین نیز با ۳۵ امتیاز در رده هفتم ایستاد.

ادامه بازی‌های این هفته، فردا (دوشنبه) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه