Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در جلسه کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی شرق استان تهران که با موضوع "انتخابات" برگزار شد، ضمن نثار درود به ارواح طیبه شهدا و گرامیداشت دهه کرامت بیان داشت: خدا را سپاسگزارم که توفیق داد در جمع شما عزیزان حاضر شوم و عرض خداقوت و خسته نباشید خدمت شما داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حوزه فرماندهی انتظامی شرق استان ویژگی‌های خاصی دارد و با توجه به این که شاهراه به شرق کشور به ویژه تردد زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است و همچنین به دلیل طبیعت منطقه که کویری و جنگل است و هرکدام حساسیت خود را دارد، بحمدالله مدیریت، اشراف و تسلط خوبی مشاهده می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به موضوع این جلسه که "انتخابات" است باید اذعان دارم تا این لحظه آمادگی کامل پلیس برای ماموریت انتخابات به خوبی احراز شده است.

جانشین ناجا با بیان اینکه در سال گذشته کمیسیون‌های عملیات ناجا در استان‌های مختلف برگزار و نتایج خوبی حاصل شد، افزود: بیش از ۷۰ درصد از کمیسیون‌های عملیات ناجا در سایر استان‌ها با مصوبات کشوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید

سردار رحیمی: به نحو احسن و اکمل از آرای مردم صیانت می‌کنیم

وی با اشاره به مقبولیت ناجا در بین آحاد جامعه ادامه داد: نیروی انتظامی بحمدالله در سطح کشور با مدیریت و فرماندهی برادر ارزشی و مجاهد سردار "حسین اشتری" وضعیت قابل قبولی برای عموم دارد و تجمید مقام معظم رهبری از ناجا مبیّن این عملکرد و مقبولیت ناجاست که مسئولیت ما را مضاعف می‌کند.

سردار رضایی خاطر نشان کرد: روحیه حاکم بر نیروی انتظامی روحیه انقلابی است و مماشات و تعارف در آن جایگاهی ندارد.

این مقام عالی رتبه ناجا تصریح کرد: در نیروی انتظامی سلسله مراتب وصل به، ولی فقیه است و ما افتخار می‌کنیم به این سازمان و لباسی که بر تن داریم و خدا را شاکریم که سرباز ولایتیم و در مسیر عبادت؛ هنگامی که دغدغه آرامش مردم را داریم این به معنای عبادت عملی است.

وی خاطر نشان کرد: امام راحل (ره) فرمودند مراقبت از نظام از اوجب واجبات است و امروز پلیس حافظ ارزش‌های نظام و انقلاب است و نیروی انتظامی با ایمان راسخ در خدمت مردم و حافظ نظام می‌باشد.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه ما باید فرهنگ سازمانی را برجسته کنیم و لازمه آن توجه به بنیان خانواده است افزود: اعتقادات، احکام و اخلاق باید نهادینه شود و همچنین در آن طرف باید بحث مثبت گرایی و صمیمیت در بین کارکنان را ترویج دهیم.

وی ادامه داد: نظم و انضباط همواره سرلوحه ناجا بوده که در کنار اقتدار و صلابت، موفقیت را در پی خواهد داشت.

جانشین ناجا در بخش دیگر از سخنانت خود بیان داشت: نیروی انتظامی یک سازمان بزرگ، منسجم، مقدس و وابسته به هیچ سازمان و نهادی نیست و تدبیر مقام معظم رهبری حفظ و ارتقاء سطح اقتدار و قداست پلیس است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در بحث انتخابات اقدامات و برنامه ریزی‌ها و آموزش‌های خوبی در این استان انجام شده است و لازم است دستورالعمل‌ها اجرایی شود، گفت: پلیس علاوه بر حراست از صندوق‌های رأی و برقراری نظم و امنیت در شعب رأی گیری، اقدامات دیگری را نیز برای امنیت پیرامونی انتخابات با تسلط و اشراف اطلاعاتی و خنثی سازی هرگونه تهدیدی در نظر گرفته است.

سردار رضایی افزود: در بحث فضای مجازی به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزار‌های در دست دشمن نیز رصد و مدیریت با دقت صورت می‌گیرد و اقدامات لازم با هماهنگی معاونت اجتماعی ناجا انجام می‌شود.

این مقام انتظامی در بخش دیگر با تاکید بر استمرار اطلاع رسانی به عموم مردم در بحث تسهیلات ترخیص خودرو‌های سواری توقیف شده در پارکینگ‌ها نیز گفت: با توجه به اینکه بنیاد تعاون از بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال از سهم خود گذشته است باید اطلاع رسانی شود تا مالکان خودرو‌هایی که از سال ۹۴ توقیف شده اند بیایند و با تعرفه قدیمی و قیمت مناسب خودرو‌های خود را ترخیص کنند که این گامی در جهت رضایتمندی مردم است.

جانشین فرمانده ناجا در خاتمه با اشاره به اینکه قدردان همه همکاران و خانواده‌های عزیز آن‌ها در کسب موفقیت‌های ناجا هستیم، گفت: این انتخابات نیز به برکت خون شهدا ان شاءالله برگ زرین دیگر بر افتخارات ملت بزرگ ایران خواهد بود.

گفتنی است در ابندای این جلسه سردار " کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی شرق استان تهران ضمن خوش آمدگویی به جانشین ناجا و هیئت همراه، به ارائه گزارش کاملی از وضعیت استراتژیک و عملکرد پلیس شرق استان تهران پرداخت و بر آمادگی توام با نشاط کارکنان انتظامی برای ماموریت مهم انتخابات تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی انتخابات 1400 نیروی انتظامی سردار رضایی شرق استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: فردی به دلیل اختلافات مالی برادر خود را به ضرب گلوله به قتل رساند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ اظهارداشت: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد 31 ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر 37 ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد