Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:51:20 GMT

طاهره چنگیز: مردم فاصله فیزیکی را بیشتر رعایت کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۷۹۲۹

طاهره چنگیز: مردم فاصله فیزیکی را بیشتر رعایت کنند

ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید بر رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی از مردم خواست فاصله فیزیکی بیشتری را در صف های انتخاباتی رعایت کنند.

طاهره چنگیز صبح امروز (جمعه- ۲۸ خرداد ماه) در ساعات ابتدای رای گیری با حضور در شعبه اخذ رای پل خواجوی اصفهان در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا، از قبل از انتخابات اعلام شد، اظهار کرد: پروتکل های مبنی بر امکان رای گیری در فضای باز تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه استفاده از ماسک در طول فرآیند رای گیری اجباری است و مردم باید با حفظ فاصله اجتماعی مناسب، جلوی انتشار ویروس را بگیرند.

وی با بیان اینکه انتخابات در بیشتر شعب اخذ رای در فضای باز است و در شرایط ایده آل باید مدت زمان حضور مردم در صف کم باشد، افزود: به شرطی که همه افراد از ماسک استفاده کنند، نگرانی از بابت شیوع ویروس نداریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در توصیه به مردم مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: همه افراد حتما قبل از خروج از منزل ماسک داشته باشند و تا زمان بازگشت ماسک خود را حفظ کنند.

چنگیز افزود: توصیه دوم ما این است که برای کاهش زمان توقف در صف های انتخاباتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس، حتما لیست اسامی کاندیداها را آماده داشته باشند. خصوصا کاندیداهای شورای اسلامی شهر که تعداد آنها بیشتر است و به دلیل الکترونیک برگزار شدن نیاز به کد انتخابی افراد است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر رعایت بیشتر فاصله فیزیکی در صف های انتخاباتی تاکید کرد و گفت: فاصله فیزیکی باید بیشتر رعایت شود. اکنون مردم نزدیک به هم ایستاده اند و با وجود تذکرهای مکرر این موضوع به خوبی رعایت نمی شود. حداقل فاصله فیزیکی باید دو متر باشد و از مردم می خواهم حداقل جمله معروف از جلو نظام را رعایت کنند.  

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید براینکه حضور در نخستین ساعات رای گیری به این دلیل است که وظیفه همه کسانی است که قبلا به جمهوری اسلامی رای داده و همچنان باید از جمهوریت دفاع کنند، تصریح کرد: با حضور در پای صندوق های رای، به موجودیت نظام رای می دهیم و کمک می کنیم اقتدار کشور حفظ شود.

وی با تاکید براینکه تمام همکاران علوم پزشکی آماده هستند و صندوق های سیار نیز برای کسانی که در حال ماموریت هستند آماده است، تصریح کرد: برای بیماران بستری نیز تمهیداتی اندیشیده شده است، چراکه عموما جامعه سلامت نسبت به مسائل کشور حساسیت دارند و در انتخابات همواره حضور پرشور خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ مشاركت حداكثري استانی اجتماعی رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فاصله فیزیکی رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی عصر پنجشنبه در آئین یادواره ۸ شهید روستای «رودشتی» سادات محمودی، افزود: در رابطه با احداث سد خرسان ۳ حرف‌های زیادی مطرح است، اما آنچه ما دنبال می‌کنیم، منافع مردم است.

بهرامی با تاکید بر اینکه قطعاً از حقوق و منافع مردم دفاع می‌کنیم، اظهار کرد: باید حقوق مردم در احداث سد خرسان ۳ دیده شود.

بهرامی با اشاره به اینکه برخی پروژه‌ها هویت مردم را بهم می‌ریزد، اظهار کرد: فاصله گرفتن از هویت، فاصله گرفتن از ریشه است و باید در هر طرحی مردم مورد توجه قرار بگیرند.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم، تصریح کرد: ما مقابل منافع ملی نیستیم، اما باید منافع مردم در احداث سد خرسان ۳ در اولویت قرار بگیرد

بهرامی با اشاره به مشکلات زیرساختی در منطقه سادات محمودی، عنوان کرد: استان ما قریب به ۹ درصد روان آب‌های کشور را داراست، اما در همین سادات محمودی در همجواری سرشاخه‌های بشار و خرسان، روستاها مشکلات آب شرب پایدار دارند.

بهرامی به بازدید میدانی از روستاهای منطقه سادات محمودی اشاره کرد و عنوان داشت: تأمین آب شرب پایدار، زیرساخت‌های تردد و ارتباطی و اشتغال زایی بر حسب مزیت‌ها نیز پیگیری می‌شود.

بهرامی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روستای «رودشتی»، عنوان کرد: تبیین دوران دفاع مقدس و دلاوری رزمندگان در جامعه ضروری است.

کد خبر 6088654

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • بین گروه آزمایشی تجربی و انسانی، فاصله قابل‌ملاحظه‌ای با سایر گروه‌ها وجود دارد!
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • تمهیدات لازم برای کنکور ۱۴۰۳ اندیشیده شد
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند