Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مردم شهرستان ورامین که در تمامی صحنه‌های نظام، پیشگامی خود را در حراست از آرمان‌های انقلابی که خود در شکل‌گیری آن در قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ با تقدیم چندین شهید سهیم بودند، به اثبات رسانده‌اند، با حضو در عرصه انتخابات بار دیگر نشان دادند، از میراثی که با خون هزاران شهید به دست آمده حراست می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد زیادی از مردم شهرستان ورامین، طبق عادتی دیرینه، پس از قرائت دعای ندبه، شناسنامه در دست و با عزمی راسخ در شعب اخذ رأی حاضر شدند تا فارغ از این که به چه کسی رأی می‌دهند، تک تک آراء خود را در دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری و مقابله با تبلیغات منفی دشمنان داخل صندوق‌ها بریزند.

امسال برای نخستین بار، در مسجد جامع تاریخی ورامین دو شعبه اخذ رأی مستقر شده و تعداد زیادی از مردم این بنای تاریخی را برای مشارکت در انتخابات برگزیدند.

مردم ورامین که در طول زمان رسمی تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی، شور و نشاطی وصف ناپذیر از حضور در عرصه انتخابات با تبلیغ برای نامزدهای مورد نظر خود ایجاد کرده بودند، برای شرکت در این رویداد مهم سیاسی از یکدیگر پیشی گرفتند تا هر چه سریعتر وظیفه خود در حراست از انقلاب ادا کنند.

برخی از خانواده‌ها به همراه فرزندان خردسال خود در انتخابات شرکت کردند و آراء خود را توسط این آینده‌سازان به صندوق‌ها ریختند تا پیوند عمیق نظام و احاد جامعه از کودکی به فرزندانشان بیاموزند.

برخی از خانواده های معظم شهدا در حالی که تصاویر فرزندان شهید خود را در دست داشتند در این حماسه سیاسی حضور یافتند.

یکی از شهروندان ورامینی به خبرنگار ایرنا گفت : شرکت در انتخابات، حقی است که نظام در اختیار مردم قرار داده و بی‌توجهی به آن، در اصل بی‌تفاوت بودن به انقلابی است که برای به ثمر نشستن آن هزاران شهید تقدیم اسلام شده است.

محمد میرحسینی گفت: زمانی که  رهبر معظم انقلاب در نخستین لحظات آغاز انتخابات، رأی خود را داخل صندوق‌ها ریختند، بر ما نیز واجب است تا هر چه سریعتر تکلیف خود را نسبت به نظام ادا کنیم.

دیگر شهروند ورامینی نیز گفت: از قطره قطره حضور ما در عرصه انتخابات، آینده کشور ساخته می‌شود، اگر امروز از برخی مشکلات موجود در جامعه گلایه داریم، نباید آن را با قهر کردن از صندوق‌های رأی تلافی کنیم بلکه باید با انتخاب صحیح، کمک کنیم تا مسوولان با پشتوانه مردمی، این مشکلات را برطرف کنند.

زینب فارسی افزود: دوست و دشمن، امروز چشم به انتخابات ایران دوخته است، ما با حضور خود دوستان را شاد، و دشمنان را در مقابله با ایران اسلامی بیش از گذشته مأیوس می‌کنیم.

یکی دیگر از رای دهندگان به خبرنگار ایرنا گفت: مردم ایران امروز با حضور در صندوق های اخذ رأی ، افتخاری دیگر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت می کنند و این پیام را به جهانیان می رسانند که ملت هیچ گاه دست از پشتیبانی خود از نظام بر نمی دارد.

محمد رنجبران افزود :مردم ورامین همواره پایبندی خود را به نظام با تقدیم هزاران شهید و حضور در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی ثابت کرده اند و یقینا با حضور با شکوه خود در انتخابات ، برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی ثبت می کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر ورامین در ۱۸۹ شعبه اخذ رأی برگزار می‌شود.
 

۷۵ نامزد شورای شهر در شهر ورامین و ۱۵ نامزد در حوزه شهر جوادآباد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه ۲۸ خرداد- برگزار می‌شود.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

شورای شهر ورامین ۹ عضو و شورای شهر جوادآباد ۵ عضو دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ورامین انتخابات ریاست جمهوری مجلس خبرگان رهبری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ورامین انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ورامین انتخابات ریاست جمهوری مجلس خبرگان رهبری ریاست جمهوری شهر ورامین شورای شهر صندوق ها اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در استان تهران تکلیف ۸ حوزه انتخابیه در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده است، اظهار کرد: دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین به دور دوم انتخابات کشیده شده اند.

جوهری بیان کرد: در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از پیگیری و انجام اقدامات برنامه ریزی شده توسط وزارت کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس خبر داد و عنوان کرد: تفاوت عمده برگزاری انتخابات دور اول و دور دوم، تمام الکترونیک بودن انتخابات در حوزه انتخابیه تهران برای دور دوم است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در تهران برای اولین بار اجرا می‌شود، گفت: امیدوار هستیم با توجه به برنامه ریزی ها و تمهیدات اندیشیده شده، برگزاری انتخابات در بهترین شکل ممکن انجام و سنگ بنایی برای ادوار آینده باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران مزیت برگزاری تمام الکترونیک انتخابات را کوتاه شدن زمان رأی دادن و شمارش آرا عنوان کرد و افزود: امیدوار هستیم با این نحوه برگزاری انتخابات، هم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان به بازشماری آرا بپردازیم و هم اطلاع رسانی‌ها به مردم در بازه کوتاه انجام شود.

جوهری با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها برای برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه ورامین و تهران پای کار هستند، گفت: آموزش‌های لازم هم به رأی دهندگان و هم به عوامل اجرایی انتخابات دور دوم مجلس ارائه خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود عنوان کرد: در این حوزه انتخابیه برگزاری انتخابات، شبیه دور اول خواهد بود و در این راستا همه تمهیدات لازم سنجیده شده و امیدوار هستیم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

کد خبر 6088190

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت