Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@08:58:58 GMT

حضور و شور مردم در اولین ساعات رای گیری در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۸۰۶۷

حضور و شور مردم در اولین ساعات رای گیری در شیراز

به گزارش خبرنگار مهر، با شروع فرایند اخذ رأی در شیراز همزمان با سراسر کشور مردم ولایت مدار شیراز با حضور در صندوق‌های رأی در تلاش اند تا در ساعات اولیه این فرایند نسبت به رأی دهی اقدام کنند.

حضور پرشور مردم در ساعات اولیه صبح روز انتخابات در حرم مطهر شاهچراغ (ع) نشان از توجه ویژه مردم به مسئله حضور در انتخابات است این در حالی است که دشمنان انقلاب طی روزهای اخیر در تلاش بودند تا مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ولایت مدار شیراز و سایر شهرستان‌های استان در اولین ساعات فرایند اخذ رأی با حضور در شعبه‌های اخذ رأی نشان دادند که اجازه نخواهند داد دشمنان برای آینده کشور تصمیم گیری کنند.

گفتنی است در میان شعبه‌های اخذ رأی در شیراز، حرم مطهر شاهچراغ (ع) یکی از پرشور ترین شعبه‌ها در میان شعبه‌های اخذ رأی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شیراز انتخابات 1400 شیراز مشارکت مردم در انتخابات اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار

جابر جهان بین اظهار کرد: تمامی عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی و نظارت و عوامل انتظامی برای برگزاری باشکوه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده هستند و تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

او افزود: زمان تبلیغات نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات صبح روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد و انتظار می‌رود نامزد‌های راه یافته به دور دوم و هواداران آنها ضمن رعایت قانون، اخلاق مداری را مد نظر قرار دهند.

انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان به علت کسب نشدن حدنصاب ۲۰ درصد آرا از سوی هیچ کدام از رقبای حاضر، به دور دوم کشیده شد.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان ابراهیم فهیمی گیگلو با کسب ۱۸ هزار و ۴۷۲ رای و امیدعلی رعنایی با کسب ۱۷ هزار و ۶۳۲ رای به دور دوم انتخابات راه یافته‌اند.

در دور اول انتخابات در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در این حوزه انتخابیه، ۲۱ نامزد رقابت داشتند و ۱۲۵ هزار و ۱۲۸ رای از مردم این حوزه اخذ شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مرحله دوم مجلس در شیراز و زرقان
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • پیش بینی ۲۲۱ شعبه اخذ رأی ‌در سمیرم و لنجان
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • تدارک ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در اردبیل برای مرحله دوم انتخابات
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند