Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@20:41:21 GMT

مردم شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۸۱۵۷

مردم شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند

ملانوری گفت: برای اینکه شرکت در انتخابات اجر واقعی خود را داشته باشد باید مردم در اولین ساعات انتخاباتی رای خود را در صندوق های اخذ رای بیندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمید ملانوری» صبح امروز (۲۸ خرداد) پس از انداختن رای خود به داخل صندوق ها؛ در جمع خبرنگاران در مدرسه سردار سلیمانی بیرجند اظهار داشت: انتخابات محور تعیین سرنوشت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: با حضور در این شعبه تجدید بیعت با صبر و استقامت و شهدا را مد نظر داشته ایم و امیدواریم شاهد ایجاد امید برای جوانان و مردمان ایران باشیم.

 

وی با بیان اينکه مردم بدانند که انتخابات یک رفتار فرهنگی و تکلیف شرعی محسوب می شود، گفت: مردمان با فرهنگ خراسان جنوبی در دوره های گذشته انتخابات؛ حضور باشکوه و جدی خود را نشان دادند و دست تک تک آنان را می بوسم.

 

ملانوری در ادامه گفت: برای اینکه شرکت در انتخابات اجر واقعی خود را داشته باشد مردم باید رای دادن را به ساعات پایانی نیندازند و برای حفظ سلامت مردم تعداد شعب اخذ رای را امسال ۱۵ درصد افزایش دادیم.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تا ساعت ۲ بامداد آرای مردم اخذ می شود، گفت: شرکت مردم در انتخابات به پاس زحماتی که در دوره های گذشته کشیدند از اهمیت بالایی برخوردار است و به احترام شهدای سلامت از مردم استان درخواست داریم که این تکلیف را در ساعات اولیه ادا کنند.

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: رای استاندار خراسان جنوبی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی

آخوندی با بیان اینکه بیشترین خسارت ناشی از سیل در ۴۸ ساعت گذشته به راه‌های مناطق شهرستان زیرکوه و بخش ماژان خوسف وارد شده|، گفت: زیرساخت‌های آب، حوزه کشاورزی و عمران شهری نیز دچار آسیب شده و به تعدادی از قنوات هم خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه در برخی جاده‌ها همچنان آب شستگی اطراف آن و زیر جاده‌ها براثر سیلاب وجود داردافزود: به مردم و رانندگان توصیه می‌شود در صورت عبور در جاده‌های این مناطق بویژه راه‌های سمت قاین به حاجی آباد به دلیل نشست جاده در برخی مناطق مسیر مراقب باشند و از تردد در حاشیه جاده‌ها خودداری کنند تا دچار مشکل نشوند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه طبق برآورد‌های اولیه حدود ۳۰۰ دام هم دراین مدت تلف شده اند، افزود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز تا فردا هم به دلیل اشباع خاک و عدم نفوذ در آن، احتمال وقوع رواناب و سیلاب در برخی مناطق استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی در این مدت گزارش نشده، گفت: با توجه به اطلاع رسانی به موقع و همکاری و همراهی مردم، عشایر و روستائیان از حجم خسارت‌ها تا حدودی کاسته شده، اما ضروری است همچنان مردم به هشدار‌ها توجه کافی داشته باشند و از تردد غیر ضرور خودداری کنند تا دچار آسیب نشوند.

آخوندی همچنین از شرایط نسبتا آرام پس از سیلاب در منطقه خبرداد و افزود: ایجاد ایمنی نسبی و ارزیابی خسارت در دستور کار دستگاه‌ها و ستاد مدیریت بحران استانداری قرار گرفته تا در اسرع وقت میزان خسارت‌های ناشی از سیل به بخش‌های زیرساختی استان برآورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی