Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کثیرلو صبح جمعه در شعبه اخذ رأی در اردبیل به حضور پرشور مردم استان اردبیل از ساعات اولیه رأی گیری اشاره و اظهار کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی، دینی، ملی و مذهبی است و در این راستا نیز باید بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مردم با حضور گسترده خود بار دیگر جواب دندان شکنی به دشمنان کشور بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم بهتر است در ساعات اولیه و ابتدایی رأی گیری حضور پیدا کنند چرا که با توجه به شرایط کرونایی رأی گیری به ساعات پایانی روز موکول نشود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل به حضور گسترده و پرشور مردم استان در تمامی شعبات رأی گیری شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: مردم ولایت مدار و غیور استان اردبیل بار دیگر نشان خواهند داد که جزو استان‌های حماسه ساز و با حضور حداکثری هستند و با رای‌های خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران تجدید پیمان خواهند کرد.

حجت الاسلام کثیرلو به نظارت‌های ویژه و تأمین امنیت انتخابات در استان نی پرداخت و افزود: در تمامی شعب اخذ رأی ناظران حضور دارند و با برگزاری یک انتخابات پرشور و حماسی بار دیگر برگ زرین دیگری در دفتر پرشکوه انقلاب ثبت خواهد شد.

کد خبر 5237648

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اردبیل دادگستری استان اردبیل انتخابات 1400 انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه عکس استانها گرگان بوشهر انتخابات ریاست جمهوری آمار کرونا شیراز اردبیل انتخابات ایلام بار دیگر رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری زن جوانی که به علت اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابق خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سعید یوسفی فعال در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله "ملاباشی" شهر اردبیل ماموران کلانتری ۱۶ "سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با بررسی اولیه ماموران مشخص شد که ۲ نفر که پیش از این زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن دیگر طرف درگیری بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت های وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ یوسفی فعال با اشاره به دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری افراد می توانند اختلاف خود با دیگران را از مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد