Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان گفت: گاهی اوقات اشکالات اجرایی در زمینه اخذ رأی وجود دارد. همچنین مشکلاتی در زمینه کار نکردن سامانه‌ها بود و، اما در حال حاضر بسیاری از مشکلات حل شده است. خبرگزاری میزان - عباسعلی کدخدایی پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رویداد سرنوشت ساز را به مردم تبریک می‌گویم و طبق گزارش‌های ما، مشارکت خیلی خوبی اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این رویداد برای رأی اولی‌ها بسیار مهم است و جشن ملی محسوب می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: مشکلات موجود در روند اخذ رأی را دقایقی پیش در ستاد مرکزی پیگیری کردم و الان بسیاری از این مشکلات حل شده است. ستاد مرکزی اگر مشکل دیگری هم وجود داشته باشد، پیگیری خواهد کرد.

کدخدایی بیان کرد: از همه عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات تقدیر و تشکر می‌کنم. مردم ما از ساعت‌های اولیه پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و ان‌شاءالله همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند جمهوریت نظام بار دیگر با حضور مردم تثبیت شود.

وی گفت: گاهی اوقات اشکالات اجرایی، چون ابتدای صبح است در روند انتخابات به وجود می‌آید. مشکلاتی، چون دیر و یا کار نکردن سامانه‌ها بود که خوشبختانه پیگیری شد و با پیگیری‌های معاونت اجرایی انتخابات و دوستانمان در اداره کل انتخابات و الان بسیاری از مشکلات رفع شدت است.

سخنگوی شورای نگهبان در پایان خاطر نشان کرد: ستاد ما آماده است تا اگر شکایت و گزارشی وجود داشته باشد درباره مشکلات برگزاری انتخابات قطعاً پیگیری و رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: «جمهور» و ترسیم مختصات قدرت ایران  

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار انتخابات انتخابات 1400

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار انتخابات انتخابات 1400 سخنگوی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد

به گزارش تابناک، نخستین نشست خبری هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در سال ۱۴۰۳ امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با حضور خبرنگاران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • (ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای حسن روحانی
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!