Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از ژاپن و کره جنوبی، تیم ملی ایران سومین تیم گران قیمت قاره آسیا است

ایران سومین تیم گران قیمت قاره آسیا محسوب می شود.

به گزارش طرفداری، از زمان برگزاری مسابقات انتخابی جام ملت‌های ۲۰۱۹ فوتبال آسیا تا زمان مسابقات انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا که اخیراً برگزار شد، تفاوت چشمگیری در ارزش مالی تیم‌های ملی در قاره آسیا ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۲۰۱۹، تیم ملی فوتبال کره جنوبی با ۸۴ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو در صدر جدول گران قیمت ترین تیم‌های آسیا قرار داشت اما باوجود افزایش قیمت این تیم به ۱۲۶ میلیون و ۳۸۰ هزار یورو، این ژاپن است که با ۱۴۴ میلیون یورو صدرنشین تیم‌های ارزشمند قاره آسیا شده است.

بعد از ژاپن و کره جنوبی، تیم ملی ایران با ۷۹ میلیون و ۳۳۰ هزار یورو به رده سوم صعود کرده است. تیم کشورمان بعد از صعود جام ملت‌های ۲۰۱۹، ۴۵ میلیون و ۳۵۰ هزار یورو ارزش داشت و در رده چهارم بود.

استرالیا با یک پله سقوط و با ارزش ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو بعد از ایران در رده چهارم است. استرالیا در سال ۲۰۱۹، ۵۰ میلیون و ۶۰۰ هزار یورو ارزش داشت و این کاهش ارزش و قیمت بازیکنانش قابل توجه است.

به گزارش روزنامه الاتحاد امارات، ارزش مالی بازیکنان تیم عربستان ۲۵ میلیون و ۷۸۰ هزار یورو بوده و این تیم در رده هفتم آسیا قرار دارد در حالی که امارات با ۲۲ میلیون و ۳۸۰ هزار یورو در رده هشتم است. ارزش تیم قطر هم ۱۶ میلیون و ۴۳۰ هزار یورو برآورد شده است.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس دردسر 9 میلیارد تومانی استقلال در شرایط بحرانی باشگاه / اختصاصی طرفداری مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس عراقی ها مقابل ایران تبانی کردند | گزارش سایت عراقی ضرر 4 میلیارد دلاری کریستیانو رونالدو به شرکت کوکاکولا جانی ریورا، اسطوره میلان: نمی خواهم با واکسن زدن بمیرم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هزار یورو قاره آسیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ شنبه ۸ اردیبهشت

امتداد - هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۷ هزار و ۲۳۲ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۴ هزار و ۱۰۱ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۲ هزار و ۳۴ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۳۷ تومان است.

برای مشاهده نرخ رسمی ارز و طلا به سایت مرکز مبادله ایران به نشانی www.ice.ir مراجعه کنید.




 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ شنبه ۸ اردیبهشت
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟