Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@22:41:29 GMT

سنگرهای شهدا را با حضور در انتخابات خالی نمی‌گذاریم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۸۲۶۱

سنگرهای شهدا را با حضور در انتخابات خالی نمی‌گذاریم

خبرگزاری فارس لرستان- هما کریمیان، به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر امروز حضور در انتخابات به عنوان تکلیف شرعی به تبعیت از ولی فقیه زمان وادامه راه شهدا است و سنگر امروز انتخابات در پیش چشم دشمنان خبیث وقسم خورده است که باید به تاسی از شهدا خالی نماند تا یک بار دیگر اقتدار اسلام و انقلاب به دشمنان و استکبار ثابت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک شهروند پلدختری گفت: به طور قطع شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تصمیم گیری و تعیین سرنوشت خود و فرزندانمان در چهارسال آینده است که باید با انتخاب درست کسانی را روی کار بیاوریم که با مدیریت جهادی و تصمیم های به موقع توان غلبه بر معضلات و مشکلات موجود به ویژه در زمینه اقتصاد و معیشت مردم را داشته باشند.

فرشته دانیالی انتخابات را وظیفه ملی دانست و اظهار کرد: برای تصمیم گیری در سرنوشت کشورمان و همچنین با هوشیاری برای غلبه بر توطئه های دشمن که امروز از طریق رسانه های معاند درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای هستند در انتخابات شرکت میکنم که رای من دفاع از کیان و آباد و خاکم باشد.

یک شهروند پلدختری به پرچمی که بر فراز مله کوه در محل قبور مبارک 2 شهید گمنام برافراشته شده ، اشاره کرد و گفت: برای این که این پرچم همیشه در دنیا به درخشد به طور حتم رای می دهم ، برای سرافرازی ملتم که هیچ گاه جلوی هیچ مستکبر، زورگو و چپاولگری سرخم نکرده رای می دهم تا این بار نیز تسلیم خواسته دشمنان نشده باشم.

سیاوش کرموند اظهار کرد:بیش از چهار دهه برای رهایی از سلطه اجنبی و چپاول سرمایه های ملی و حاکم شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری یکی از فرزندان زهرا (س) امام خمینی عزم خود را جزم کردیم تا رژیم ستمشاهی که هیچ اراده ای از خود نداشت و تنها بله قربان گو بود را از مملکت خارج کنیم و در این راه خون های زیادی ریخته شد.

وی افزود: اکنون نیز هیچگاه اجازه نمی دهیم به خاطر ندانم کاری یک سری نا اهل وافراد دم دمی مزاج خدای نا کرده ارزش هایی که با خون پای آن امضا شده خدشه دار شود.

کرموند اضافه کرد: حضوردر انتخابات و انتخاب  فرد اصلح کمک به تغییر وضع موجود ، به یاری خداوند متعال و رفع مشکلات معیشتی است و  باید کسی را انتخاب کنیم که از جنس مردم ، با مردم باشد و سکان امور را به کسی بسپاریم که میدان را برای اختلاس و غارت خالی نکند و در این راه شجاع و توانا باشد.

من یک کارگرهستم که مانند بسیاری از مردم زیر فشارگرانی و تورم  خانواده‌ام در مضیقه اند، اما این دلیل نمی شود که بگویم رای نمی دهم، چون هر مشکلی بالاخره راه حلی دارد و ما اگر بخواهیم بر مشکلات و سختی ها غلبه کنیم نیاز به دخالت دیگران و چه بسا دشمنان نداریم بلکه با حضور پرشور در انتخابات و دخالت در سرنوشت کشور است که می توانیم رییس جمهوری را انتخاب کنیم که منشا خیر و برکت و تحول در راستای تغییر وضع موجود باشد.

غلامحسن کریمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار کرد: من یک ایرانیم و ایرانی سختی های فراوان دیده اما زیر بار ظلم نرفته، ما مسلمانیم و با در دست داشتن پرچم  هیهات من الذله امام حسین (ع) هیچ گاه به خاطر هیچ سختی میدان را خالی نمی کنیم.

وی افزود: در 8 سال دفاع مقدس بهترین جوانها  برای حفظ این آرمان ها و برای دفاع از ناموس و میهن از جان خود گذشتند و اکنون نوبت ما است که نباید با سختی ها از پا در بیاییم و خون آنها را فراموش کنیم و با شرکت در انتخابات دین خود را به امام و شهدا ادا می کنم.

مدیر مسئول پایگاه خبری بالاگریوه گفت: :مردم با بصیرت و وفاداری به نظام و انقلاب و با  مشارکت حداکثری در انتخابات پاسخ دشمنان را خواهند داد.

نورالدین احمدی در گفت و گو با خبرنگارفارس در پلدختراظهار کرد: دشمنان از چند ماه گذشته در اتاق های فکر خود سناریوهای پیچیده ای برای حضور حداقلی مردم ایران در انتخابات 28 خرداد پایه ریزی کردند و اکنون در آخرین ساعات و لحظات برگزاری این انتخابات با تمام توان و تلاش از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می کنند.

وی افزود: دشمن می داند که حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح به طور قطع در کاهش مشکلات موجود تاثیرگذار و موجب اقتدار نظام و ملت ایران در صحنه های بین المللی و موجب گام های بلند در داخل در راستای غلبه بر مشکلات است، بنابراین مدام با فتنه انگیزی و شایعه پراکنی در چارچوب های حساب شده، علیه نظام و مملکت سعی در دلسرد کردن مردم و عدم حضور آنها پای صندوق‌های رای دارد.

مدیر مسئول پایگاه خبری بالاگریوه گفت: این درحالی است که ملتی که پای آرمان های انقلاب را با خون بهترین جوانان امضا کردند و درراه حفظ این آرمان ها و ارزش ها بدترین شرایط و سختی ها را تا کنون متحمل شدند، هیچگاه صحنه را خالی نکردندو در میدان هستند.

وی افزود: به طور قطع در این برهه از زمان نیز که مردم تحت تاثیر فشار استکبار و تحریم های ظالمانه و از طرفی یکسری سو مدیریت ها در داخل
مشکلات و سختی هایی پیش پای آنها است، می دانند که تنها با حضور خود در صحنه و پای صندوق های رای با انتخاب فرد اصلح می توانند وضع موجود را به بهترین وجه ممکن تغییر دهند .

احمدی با بیان این که انتخابات مظهر اقتدار ملی و اراده  ملت ایران است ،گفت: بنابر این مردم ولایتمدار و موقعیت شناس و با بصیرت به طور قطع با نگاه به کارنامه و عملکرد نامزدها  در روز 28 خرداد با حضور حداکثری پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهند داد و باردیگر وفاداری و ولایتمداری خود را تکرارمی کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری ، این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اهمیت فوق العاده ای دارد وحضور حداکثری و پرشور را می طلبد ، زیرا دشمنان با تمام قوا و همه امکانات به خط شدند برای عدم شرکت مردم و حضور حداقلی وبرای سرد بودن این حضور مدت ها است پای کارآمدند و در این راه تلاش می کنند.

حجت الاسلام علی صیادی  در گفت و گو با خبرنگار فارس در پلدختر،با بیان این که انتخابات مظهر قدرت نظام اسلامی و مردم سالاری دینی است اظهارکرد: طی 40 سال دشمنان سعی کردند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند اما همچنان که مردم با بصیرت مثال زدنی در تمام صحنه ها همیشه دشمنان را ناکام گذاشتند این بار نیز به طور قطع با شناختی که مردم از دشمنان به ویژه استکبار جهانی دارند با شکوهتر از گذشته در انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی افزود:با توجه مشکلات موجود که طی چند سال اخیر ایجاد شده با انتخاب رییس جمهور با شرایط و اوصاف مد نظر مقام معظم رهبری، یعنی رییس جمهور حزب الهی، جوان و انقلابی با روحیه جهادی دل مردم کشور را به دست بیاورند تا مشکلات یکی پس از دیگری رفع شود.

رئیس دادگستری پلدختر گفت: اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری در شرایطی که دشمن همه جوره عزم خود را برای تحقیر نظام جمهوری اسلامی ایران جذب کرده، بر کسی پوشیده نیست و به طور قطع این دوره میدانی برای نشان دادن اقتدار ایران ، به واسطه در صحنه بودن مردم و تضمین کننده جمهوریت،استقلال و عزت میهن اسلامی است.

مهدی بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار کرد:با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ،شرکت در انتخابات یک واجب شرعی و تکلیف سیاسی واجتماعی است که حق مردم می باشد و حضور حداکثری به طور قطع تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های والای امام راحل و شهدای گرانقدر و پیروی از ولی فقیه است.

وی افزود: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲ رکن اصلی پرشور بودن و انتخاب فرد اصلح دارد که رعایت این ۲ اصل به طور قطع موجب افزایش اقتدار سیاسی کشور در مجامع بین‌المللی و یاس و ناامیدی در دشمنان قسم خورده است که هیچگاه دلسوز مردم ایران نبوده و نیستند و تنها خبیثانه سعی در تضعیف و نابودی نظام ما دارند و از هر فرصتی برای رسیدن به این هدف استفاده می‌کنند.

بیرانوند حفظ و دفاع از سلامت انتخابات در راستای جلب اعتماد مردم را از وظایف اصلی و اولویت کار دستگاه قضا دانست و یادآورشد: رای مردم حق الناس است بر این اساس تمام تمهیدات در راستای حفظ سلامت انتخابات در پلدختر اندیشیده شده و مجریان انتخابات با رعایت اصل بی طرفی، بر اساس قانون و شرع، امانت دار آرائ مردم هستند.

رییس دادگستری پلدختر گفت: مردم ولایت‌مدار پلدختر همانند گذشته با حضور پرشور در صحنه هستند و برای سربلندی کشور و تغییر وضعیت موجود و ایجاد زمینه رشد و رونق اقتصادی ، در انتخابات فردا باز هم حضور حماسی خود را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات شهدا دفاع مقدس امام خمینی فارس در پلدختر گفت و گو حضور حداکثری طور قطع آرمان ها فرد اصلح سختی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهیگیری با دست خالی! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • ماهیگیری با دست خالی! (فیلم)