Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمجتبی علوی‌مقدم روز جمعه با حضور در شعبه رای‌گیری مسجد جامع سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایطی که همه تلاش دشمنان از ماههای گذشته بر کاهش مشارکت مردم در انتخابات متمرکز شده بود، مردم فهیم ایران امروز با خلق یک حماسه دیگر آنان را ناکام می‌گذارند.

وی تصریح کرد: امروز مردم ایران، از هر جناح و گروه سیاسی، برای  حمایت دوباره از آرمان های انقلاب به پای صندوق های رای می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه سبزوار گفت: پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند که با خلق حماسه بر اقتدار، امنیت و عزت ایران اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی می افزایند.

علوی مقدم افزود: مردم ایران با هر رای خود پاسخی محکمی به دشمنان می دهند و اعلام می کنند که تحریم ها و مشکلات، ذره ای خلل در اراده مصمم آنها برای حمایت از نظام اسلامی ایجاد نکرده است.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات، نشانه بصیرت سیاسی و موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: مردم بابصیرت ایران با انتخاب اصلح، انتخابات را به صحنه حمایت همه‌جانبه از آرمانهای انقلاب و اندیشه های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب تبدیل می کنند.

علوی مقدم با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات ادامه داد: این رویداد سیاسی بیانگر پشتوانه مردمی نظام است که ارتقای جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی و موجبات اقتدار کشور را فراهم می کند.

فرماندار ویژه سبزوار گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، به لحاظ بهداشتی، تدابیری جدی اندیشیده شده است تا همه شهروندان با خاطری آسوده در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: تمامی اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به همراه فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شده و جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

علوی مقدم با اشاره به افزایش شعب اخذ رای تصریح کرد: ۲۰۹ شعبه اخذ رای شامل ۱۶۰ شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار برای این دوره از انتخابات در شهر سبزوار و بخش های مرکزی و روداب پیش بینی شده است.

فرماندار ویژه سبزوار گفت: تعداد شعب اخذ رای نیز ۱۰ درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشته و حدود پنج هزار نفر از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیتی در برگزاری انتخابات در این شهرستان مشارکت دارند.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری امروز (جمعه)  در پنج هزار و ۷۳ شعبه اخذ رای، ۸۷ شهر و ۲ هزار و ۵۸۶ روستای خراسان رضوی در حال برگزاری است.

در مجموع  ۱۷ هزار و ۸۶۰ نامزد در خراسان رضوی برای کسب هشت هزار و ۷۳۷ کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستا به رقابت می پردازند و سه نامزد انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز در حال رقابت برای تعیین یک نماینده باقیمانده این استان در این مجلس هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات میان دوره ای مجلس پنجم خبرگان رهبری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سبزوار مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سبزوار مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری علوی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید