Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی صبح امروز با حضور در استانداری مازندران رأی خود را به صندوق انداخت و پس از آن در گفتگو با خبرنگاران با تقدیر از تلاش‌های دست اندرکاران، وزارت کشور، استانداران، فرمانداران و مسئولان اجرایی و نظارت انتخابات برای برپایی انتخابات سالم اظهار داشت: باید برای حضور باشکوه مردم در انتخابات تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد عدم احراز صلاحیت خود برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه انتخابات سرمایه ملی در کشور است، افزود: به خاطر مصالح ملی کشور، هرکسی باید به موضوع و مسئله ملی فکر کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا دلایل عدم احراز صلاحیت به شما اعلام شده است، با بیان اینکه دلیل عدم احراز به من اعلام نشد، افزود: فعلاً به من نگفتن و شاید بعداً آن را اعلام کنند.

لاریجانی با اظهار اینکه سال ۷۸ قانونی برای رسیدگی به شکایت مصوب شد، گفت: اکنون این مسئله عدم اعلام صلاحیت، مسئله امروز نیست و باید همه تلاش را برای حضور و مشارکت مردم بگذاریم.

وی با عنوان اینکه حضور مردم در انتخابات باید محقق شود، درباره عملکرد دولت‌ها و حکومت گفت: مسئله خدمات دولت‌ها بی تأثیر نیست و بخش‌های مختلف می‌توانند در مشارکت تأثیر داشته باشند از این رو رسانه‌ها می‌توانند نقش ایجابی در گفتن حقایق و نگاه مثبت و سازنده داشته باشند.

وی افزود: امیدوارم حضور مردم خوب باشد زیرا در حل مشکلات تأثیرگذار است و معنای مهم انتخابات مشارکت سیاسی است و عدالت در صحنه سیاسی بهتر محقق می‌شود.

لاریجانی درباره قهر برخی افراد و شخصیت‌های سیاسی گفت: قهر کردن راه حل مناسبی نیست زیرا مسئله مربوط به درون و خودمان است و نباید قهر کرد.

لاریجانی همچنین در پاسخ به اینکه آیا دیدار انتخاباتی با کاندیداها داشته، گفت: دیداری نداشتم.

وی افزود: نگاه من برای حل مسائل کشور ایجابی است و باید نگاه مثبت داشت.

کد خبر 5237694

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 علی لاریجانی شورای شهر انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه عکس استانها گرگان بوشهر انتخابات ریاست جمهوری آمار کرونا شیراز اردبیل انتخابات ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مصلحت» در شبکه دو

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود. این فیلم که برگرفته از یک اتفاق واقعی است؛ ماجرای پرونده «مهدی» پسر آیت‌الله مشکاتیان یکی از مقامات بلندپایه‌ قوه‌ی قضائیه است که مرتکب قتل می‌شود، اما از پذیرفتن آن سر باز می‌زند و اطرافیان پدرش به خاطر «مصلحت» انقلاب، سعی می‌کنند کسی دیگر را به جای او متهم جلوه دهند؛ اما در ادامه زمانی که آیت الله مشکاتیان درمی یابد فرزندش قاتل است سعی در اجرای عدالت دارد، و فرزند را تا چوبه دار می‌برد، اما در نهایت خانواده مقتول با دیدن این رفتار از یک مقام بلندپایه قوه قضائیه، از قصاص صرفنظر کرده و گذشت می‌کنند.

این فیلم سینمایی ۱۵ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های این کشور ممنوع شد
  • اتباع و قاچاق سوخت دو مسئله اصلی هرمزگان
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله
  • دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • در مجلس آینده تضارب آرا وجود خواهد داشت
  • «مصلحت» در شبکه دو
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود