Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ۲۱ خود از اعلام آمادگی تمامی شعب جهت اخذ رأی از کلیه واجدین شرایط، با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و اعلام کرد: همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی، ماسک، خودکار شخصی و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی در هنگام مراجعه به شعب اخذ رای ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این اطلاعیه، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ستاد انتخابات کشور
اطلاعیه شماره ۲۱

به آگاهی هم میهنان عزیز می رساند، نظر به برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین  دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور و  اولین میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» «آستانه ­ی اشرفیه» ؛ «تفرش، آشتیان و فراهان» ؛ «گچساران و باشت»؛  «بهار و کبودرآهنگ» و  دومین  میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه های انتخابیه « تهران، ساری، مشهد وقم» تمامی شعب آماده اخذ رأی از کلیه واجدین شرایط، با رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا می باشد.  

لازم به ذکر است همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی، ماسک، خودکار شخصی و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی در هنگام مراجعه به شعب اخذ رای ضروری است.

ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ستاد انتخابات اطلاعیه رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد انتخابات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست