Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطابق اطلاعیه‌های سازمان سنجش آموزش کشور مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی پیمانی وزارت علوم فردا، ۲۹ خردادماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به اعلام شغل محل‌های جدید و سه سری اصلاح دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی پیمانی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰، مهلت تمدید شده شرکت در این آزمون تنها تا ساعت ۲۴ فردا،  شنبه 29 خردادماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین متقاضیان لازم است در این مهلت باقی مانده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات منتشر شده آن به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود ثبت‌نام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون استخدامی وزارت علوم ثبت نام آزمون جذب نیرو سازمان سنجش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • نوبت اول کنکور به ایستگاه پایانی رسید/ داوطلبان مردادماه منتظر نتایج باشند
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری