Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام چوب‌چیان با اشاره به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای گفت: اگرچه مردم از وضعیت معیشتی و اقتصادی نارضایتی دارند، اما باید برای تغییر و انتخاب اصلح و شایسته تلاش کنند.

حجت الاسلام «سید ابراهیم چوبچیان»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان برلزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت:بنابرتوصیه مقام معظم رهبری عدم شرکت درپای صندوق رای جزشادی دشمنان ومختل شدن کاراجرایی کشورهیچ منفعتی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد سیدالشهدا(ع) واقع در نازی آباد بیان کرد:اگرچه مردم از وضعیت معیشتی و اقتصادی نارضایتی دارند،اما باید برای تغییر و انتخاب اصلح و شایسته تلاش کنند. از طرفی اگرمردم خواهان وضعیت بهترازوضعیت اکنون هستند ومی خواهند که قدرت کشورمان با پشتوانه سیاسی واقتداررهبری در منطقه و جهان روز افزون شود، باید رییس جمهوری با رای بالا انتخاب کنند، تا رئیس جمهور منتخب با تکیه بر آرای بالا، رئیس جمهور 80 میلیون ایرانی شود.

 

حجت الاسلام چوبچیان اظهار کرد:رای و مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری، موجب نا امید کردن دشمن و زمینه قدرت و اقتدار کشور درعرصه بین الملل خواهد شد و نشان دهنده این موضوع است که مردم دوست دارند که انقلاب اسلامی وجمهوریت نظام که ضامنش رای بالای مردم است، پا برجا بماند.


 

وی با اشاره به اینکه یکی از موارد حق الناس که اگر درموردش دقت نشود،بی توجهی به صندوق رای است، گفت: آرای مردم در زمین و آسمان محاسبه می شود و ما در فردای قیامت باید نسبت به این حق الناس پاسخگو باشیم، بنابراین مشارکت فعالانه و حضور حداکثری دراین مقطع از انقلاب بسیارضروری است، تا درگام دوم انقلاب طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بتوانیم با قدرت مسیر پیشرفت وتوسعه کشور را ادامه دهیم.

 

مسجد سیدالشهدا(ع) نازی آباد یکی از مساجد فعال در منطقه جنوب تهران است که در نیم قرن گذشته مردم این محله خاطرات حماسه ساز و تلخ و شیرینی از این مسجد داشته اند. چه در دوران قبل از انقلاب که پایگاه مبارزه برای جوانان و نوجوانی تربیت شده در مکتب امام خمینی(ره) بود و چه در دوران هشت سال دفاع مقدس که جوانان مومن از این مسجد به جبهه های جنگ اعزام می شدند. این مسجد همواره یکی از  مساجد فعال  و حماسه افرین در انتخابات ها بوده است و در برهه های مختلف همواره آماده جانفشانی برای نظام و انقلاب بوده و یکی از همان مدرسه‌های عشقی است که به فرموده امام خمینی(ره) از جوانان و نوجوانان، مردانی کارآمد برای حضور در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و عقیدتی این مرز و بوم مهیا ساخته است.


 

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد سیدالشهدا ع حضور در انتخابات مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است

به گزارش قدس خراسان، سیدصولت مرتضوی دوشنبه شب و در جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا (ع) با ابلاغ سلام رییس دولت سیزدهم به کارگران و خانواده آنان گفت: رهبر انقلاب کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام(ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.

او افزود: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان کارگری و کارفرمایی اشاره شد، از نگاه اسلام کارگر صاحب ارزش و کرامت است و این موضوع نشان از تفاوت دیدگاه اسلام با سایر تمدن ها و جوامع دارد که به کارگر صرفا نگاه ابزاری دارند.

مرتضوی توجه به امنیت شغلی، آتیه، مسکن و سایر موضوعاتی که موجب آسایش خاطر کارگران شود را از دغدغه های مهم دولت مردمی بر شمرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت مظلومان فلسطینی نیز اظهار داشت: هم اکنون شاهد هستیم که مردم فلسطین به خاطر دفاع از خاک و حق حیات خود، موردشدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند و این اقدامات ظالمانه با حمایت دولت های غربی در حال رخ دادن است.

مرتضوی اظهار کرد: غذای مردم فلسطین اکنون همراه با خون است و وجدان های مردم جهان کجاست که این ظلم را برنتابند.

دیگر خبرها

  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است