Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-08@03:50:50 GMT

تریلر فیلم انیمیشن گی‌یرمو دل رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۸۷۹۹

تریلر فیلم انیمیشن گی‌یرمو دل رونمایی شد

نخستین تریلر فیلم انیمیشن «شکارچیان ترول: ظهور تایتان‌ها» که گی‌یرومو دل تورو مسئولیت نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشته، منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، با انتشار اولین تریلر انیمیشن جدید گی‌یرمو دل تورو با عنوان «شکارچیان ترول: ظهور تایتان‌ها» که برای نت‌فلیکس و دریم‌ورکس ساخته شده، اعلام شد دوستداران این انیمیشن می‌توانند از ۲۱ جولای آن را از طریق نتفلیکس تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دل تورو کارگردان برنده اسکار اولین بار سال ۲۰۱۶ در جشنواره انیمیشن انسی خبر داده بود که قصد دارد برای دریم‌ورکز یک سریال انیمیشن با عنوان «شکارچیان ترول» تولید کند.

امروز ۵ سال پس از آن تاریخ، او بار دیگر –اگر چه به صورت مجازی- در جشنواره انسی اعلام کرد که فیلم بلند این انیمیشن آماده شده و اولین بار ۲۱ جولای در دسترس خواهد بود.

داستان این فیلم در همان دنیای «داستان‌های آرکادیا» که دل تورو خالقش بود رخ می‌دهد. در آرکادیا جنگ میان مخلوقاتی، چون ترول‌ها، بیگانگان و جادوگران همیشه در جریان است.

دل تورو در مصاحبه خود با تمجید از آنچه در این رویداد فرانسوی رخ می‌دهد از جشنواره انسی به عنوان چیزی فراتر از دیگر فستیوال‌ها یاد کرد و گفت: این تنها مکان جهان است که می‌توان چنین فضایی را تجربه کرد. همه چیز مربوط به انیمیشن‌های دوست داشتنی است و چیزی خیلی بیشتر از تجارت، آمار یا پول‌های رد و بدل شده در آنجا جاری است. شما برای عشق اینجا هستید و همین انسی را خاص می‌کند.

وی همچنین گفت ریشه‌های این فیلم به خیلی پیش از آنچه در انسی ۲۰۱۶ اعلام کرد باز می‌گردد و ساخت این فیلم برایش شبیه یک تسکین و رسیدن به آرامش بود.

دل‌تورو افزود همیشه به ساخت این انیمیشن فکر می‌کرد و از کودکی در مکزیک، موجودات غریبی که می‌توانند در فاضلاب‌های گوادالاخارا زندگی کنند فکرش را به خود مشغول می‌کر.

این کارگردان مکزیکی همچنین افزود در طول این مسیر سعی کرد با گروهی کار کند که ایده‌های جدید داشته باشند.

دل تورو ابتدا قصد داشت این پروژه را در قالب زنده و با داستانی در دهه ۱۹۸۰ بسازد، اما به پیشنهاد جفری کتزنبرگ مدیر وقت دریم‌ورکس آن را در قالب یک فیلم بلند پیش برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انیمیشن جشنواره انسی دل تورو دل تورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب تذکره الشعرای مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این کتاب را شاعرمراغه‌ای، سید حبیب صدر در مدت ۱۰ سال گردآوری کرده است.

نویسنده در این کتاب ۱۵۰ شاعران مراغه را در دوره‌های مختلف در قالب زندگی نامه و شعر معرفی کرده است.

کتاب تذکره شاعران مراغه در ۴۸۰ صفحه و در قطع وزیری به کوشش انتشارات سپهر حکمت به چاپ رسیده است

همزمان با رونمایی از این کتاب از خانواده‌های شهدا و ایثارگران مراغه قداردانی شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب تذکره الشعرای مراغه
  • مهمترین هدفم در بازی سازی بالا بردن نام ایران در سراسر جهان است
  • «آوای ابرها» راهی ایتالیا می‌شود 
  • رونمایی از دیوارنگاره دخترانه میدان ولیعصر(عج)
  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • رونمایی از کتاب «مثل ابراهیم» در رزن
  • ببینید | ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار یک زن؛ رونمایی از عشق زندگی‌اش!