Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حضور مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ ضریب امنیت ملی کشور را افزایش داده و توان و قدرت چانه‌زنی در مذاکرات عرصه جهانی را بالا می‌برد و به تحریم‌های بی‌سابقه و جنگ ظالمانه اقتصادی دشمنان این مملکت پایان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس خواست مردم شکل گرفته است، افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان میثاق ملی و دستاورد خون شهیدان این سرزمین، با رأی و نقش مردم در عرصه تعیین سرنوشت و انتخابات درخشان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان دالاهو با بیان اینکه در سیره عملی و نظری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری رأی ملت جایگاه ویژه داشته است، گفت: امام راحل رأی مردم را میزان دانسته و مقام معظم رهبری نظام را بدون رأی، نظر و خواست مردم هیچ می‌دانند.

محمدی با تاکید بر اینکه مردم به عنوان مجری و شرکت کننده در انتخابات وظیفه بسیار سنگین، خطیر و تاریخی برعهده دارند، بیان کرد: صندوق‌های رأی در اختیار ما، امانت و حق‌الناسی است که امروز و فردا در پیشگاه مردم و خدای متعال باید پاسخگوی اقدام و عمل خود باشیم.

وی تصریح کرد: با صدای رسا و در پیشگاه خدای یکتا دین، اعتقادات، کرامت و حیثیت انسانی خود را برای هیچکدام از نامزدهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا هزینه نکرده و زیر پا نمی‌گذاریم.

فرماندار شهرستان دالاهو رعایت حق‌الناس، به جای آوردن رسم امانتداری و صیانت از حق مردم را به عنوان وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی دانست و افزود: عهد می‌بندیم که امانتدار شایسته‌ای برای آرای مردم شریف این شهرستان باشیم.

محمدی با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات سالم، قانونمند، بی‌طرفانه و توأم با امنیت را وظیفه اصلی و حتمی خود می‌دانیم، گفت: نقشه راه ما در این انتخابات، حق‌الناس دانستن رأی مردم است.

وی در پایان تصریح کرد: وزیر کشور و معاون سیاسی وی، استاندار کرمانشاه و معاون سیاسی امنیتی استانداری بر بی‌طرفی تمامی دست‌اندرکاران تاکید داشته و ما خود را موظف و متعهد به رعایت این مهم می‌دانیم.⁩

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کرم محمدی انتخابات شهرستان دالاهو مقام معظم رهبری کرمانشاه انتخابات انتخابات 1400 شهرستان دالاهو کرم محمدی کرمانشاه مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

طی یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری سنیم از زاهدان،‌ روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد:  به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ های 24 آذر 1402 در ستاد انتظامی و 16 فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • بازداشت عوامل جیش الظلم در یک مدرسه دینی در راسک
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود