Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته بهداشت ستاد انتخابات استان تهران گفت: ۲۴۰ شعبه از بیماران کرونایی و بیماران حاضر در مراکز درمانی استان تهران اخذ رای می‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلیل کوهپایه زاده صبح جمعه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان تهران اظهار داشت: از چند ماه گذشته تمهیداتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شد، که از آن جمله می‌توان به افزایش دو برابری تعداد شعب اخذ رأی در استان تهران، حذف مهر در اثر انگشت برای رأی دادن و افزایش ساعات اخذ رأی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از حضور ضابطین بهداشتی در شعب اخذ رأی این استان خبر داد و گفت: از مردم می‌خواهیم با خودکار‌های شخصی خود به شعب اخذ رأی بیایند.

رئیس کمیته بهداشت ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به تعبیه ۲۴۰ شعبه سیار اخذ رأی برای دریافت رأی بیماران کرونایی و دیگر بیماران افزود: از این بیماران در مراکز درمانی و توسط شعب سیار اخذ رأی می‌شود.

کوهپایه زاده بیان داشت: مدت زمانی طولانی است و داشتن سعه صدر سبب کاهش ازدحام می‌شود و می‌بایست فاصله دو متر برای جلوگیری از شیوع کرونا رعایت شود.

وی در ادامه عنوان داشت: ۸۰ مرکز طبخ مواد غذایی برای دست اندرکاران انتخابات داریم که در هر مرکز یک ضابط بهداشتی مستقر شده است، در هر ۱۰ مرکز اخذ رأی نیز یک ضابط بهداشتی حضور دارد و در هر شعبه نیز یک نفر آموزش دیده که رعایت اصول بهداشتی برای وی آموزش دیده است، حضور دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات 1400 شعبه اخذ رای از بیماران استان تهران اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ همکاران پر تلاش مجموعه بهداشت با پای پیاده و حمل لوازم مورد نیاز در کوهپایه ها و دره های بسیار صعب العبور ، جلوه های زیبایی از ایثار و ازخودگذشتگی در راه سلامتی جامعه را به نمایش گذاشتند.

غربالگری دیابت و فشارخون ، ویزیت سالمندان ناتوان در منزل به همراه توزیع دارو ، مراقبت زنان باردار، شناسایی موارد جدید مبتلا به دیابت و ارجاع بیماران از جمله خدمات ارائه شده می باشد.

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟