Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@21:55:08 GMT

شرکت در انتخابات عبادتی الهی است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۹۱۲۲

شرکت در انتخابات عبادتی الهی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری صبح امروز جمعه شرکت در انتخابات را عبادتی الهی عنوان کرد و گفت: خدا را شاکرم که توفیق شرکت در این عبادت الهی را نصیب بنده کرد تا بتوانم به وظیفه شرعی و دینی خود عمل کنم.

وی افزود: از همه مردم استان خوزستان و سراسر ایران خواهشمندم که با استفاده از این فرصت و ضمن عمل به عبادت الهی، وظیفه شرعی و دینی که به شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهدای وطن ادای احترام کنند زیرا مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ راهی برای ادامه راه خونین شهدا محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله موسوی جزایری اظهار کرد: مردم خوزستان و ملت ایران باید به آینده امیدوار باشند و با انتخابات فرد اصلح و مدیر و مدبر به عنوان رئیس‌جمهور شاهد رفع مشکلات اقتصادی که به دلیل ضعف مدیریتی و… که بر مردم تحمیل شده است، باشیم.

رئیس حوزه‌های علمیه خوزستان تصریح کرد: همچنین با انتخاب افراد شایسته برای شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اساس شایسته‌سالاری و به دور از قومیت‌گرایی می‌توانیم به آبادانی شهر و روستای خود کمک کنیم.

کد خبر 5237742

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 حوزه علمیه انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی عکس استانها گرگان بوشهر انتخابات ریاست جمهوری آمار کرونا رای گیری شیراز انتخابات اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت:پیکر مطهر شهیدان والامقام غلامعلی عشیری لیوسی و منصور عزیز پور منصوری از شهدای سرفراز شهرستان‌های دزفول و اهواز پس از ۴۰ سال شناسایی شد.

سرهنگ پاسدار نعمتی افزود: شهید عشیری لیوسی و شهید پور محمدی با ترتیب در تاریخ‌های اول فروردین سال ۱۳۶۱ و دوم فروردین سال ۱۳۶۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی اظهار کرد:پیکر مطهر این شهیدان گرانقدر فردا ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح با استقبال مردم قدرشناس از طریق فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز وارد استان می‌شوند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ولی عصر خوزستان از عموم مردم شهید پرور استان دعوت کرد با حضور باشکوه خود از این شهدای والامقام استقبال نمایند. 

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان